AndroidHealthClinic

Zus met 35 % bodyfat. 1m 58 groot ongeveer en 65 kilo. Hoe vermageren....

De verbranding ligt met name aan de rusttijd tussen de sets. Als je deze niet te lang houdt zal je wel degelijk goed verbranden. Een training is niet altijd extreem kracht of extreem cardio, daar kan je in verschillende mate in variëren.

Daarnaast is, iets dat veel belangrijker is dan de training zelf, de herstelperiode. In deze periode gaat je nominale onderhoud omhoog en zal je wel degelijk meer kcal verbranden dan zonder krachttraining.

Volgens mij zijn er voor een krachttraining niet veel calorieën nodig (in vergelijking met bijvoorbeeld een mountainbiketraining) en verbrand je ook geen vet.

Voor iemand met zo veel trainingservaring (gezien je krachtstats) vind ik dat je erg kortzichtig reageert. Misschien interpreteer ik het verkeerd hoor, maar zo komt het nu bij mij over...

Gefeliciteerd, je gaat volledig voorbij aan het punt dat iedereen hierboven heeft gemaakt.

Als je het punt bedoelt dat voeding verreweg de belangrijkste factor is bij afvallen (na specieke drugs natuurlijk), bedoel je ook mijn punt.

Van fitness val je nauwelijks af en je wordt ook niet fit. Joe Weider en zijn sidekick Arnold Schwarzenegger hebben dat - lucratieve - fabeltje ooit uit hun duim gezogen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven