AndroidHealthClinic

Zwaar aan de schijt van Whey.

heb nog een pot ongeopend wie wil?

En al mn proteine rechtstreeks weer uitschijten zeker? Haha

Best komisch dit, ik had precies hetzelfde, scheiten en erge bruikkrampen :/

Body & Shit Whey Perforatie, voor extra veel plezier op het wc. Versneld je metabolisatie waardoor je meer kan eten en stimuleert de darmwerking. Extra gainz tot in de perfectie.

Als je je whey met water mengt en het in een keer achterover kiept kan ik me goed voorstellen dat je daar last van krijgt.

Sinds ik op hydro-isolaat van xxl ben overgestapt is dat probleem voor mij verholpen.
(Hiervoor Whey Perfection van b&f)

Heeft iedereen wel gehad in het begin, gaat vanzelf weg ;) Ik scheet ook ook het hele voetbalveld onder toen ik 16 was en begon met shakes...

Van B&F Whey Isolaat ook hoor. Sinds ik mijn derde (en laatste) pot gebruik gaat het redelijk, maar van de pot hiervoor was ik de hele dag aan het ruften. Eerder zag ik geen verband omdat ik bij de eerste pot nergens last van had. Volgens mij is de kwaliteitscontrole en productconsistentie bij B&F volkomen ruk. Ik bestel er helemaal niets meer.

Dit klinkt toch niet helemaal juist als je dit als normaal beschouwd hoor :p

hahahaha 2 shakes missch overkill

je lichaam merkt dat de whey perfection troep is en wil er zo snel mogelijk vanaf, daarom moet je zo vaak schijten

Ik moest ook altijd binnen 10 minuten naar de wc van B&F whey, heb nu myprotein en was bang voor hetzelfde, maar nergens last van nu.

Terug
Naar boven