- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed om te horen, wat waren je precieze resultaten(gewicht, vetpercentage etc) in die 4 weken?
Eigenlijk kan je het volgende als beste advies nemen: neem niemand zijn mening aan als waarheid op dit forum. Ik zit hier al een ruime tijd en iedereen blaat weer wat anders.
Neem ervaringen als referentie, maar blijf je eigen verstand volgen en probeer of jouw lichaam hierop kan reageren. Voor iedereen werkt het over het algemeen weer net iets anders, dus wat voor jou kan werken, hoeft geen succes te zijn voor een ander.
Eet voldoende, vermijd suikers en slechte vetten, en neem voldoende eiwitten (+ vitaminen en mineralen) en uiteraard RUST.
Je gaat dan echt wel groeien.

Eigenlijk kan je het volgende als beste advies nemen: neem niemand zijn mening aan als waarheid op dit forum. Ik zit hier al een ruime tijd en iedereen blaat weer wat anders.
Neem ervaringen als referentie, maar blijf je eigen verstand volgen en probeer of jouw lichaam hierop kan reageren. Voor iedereen werkt het over het algemeen weer net iets anders, dus wat voor jou kan werken, hoeft geen succes te zijn voor een ander.
Eet voldoende, vermijd suikers en slechte vetten, en neem voldoende eiwitten (+ vitaminen en mineralen) en uiteraard RUST.
Je gaat dan echt wel groeien.
---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------
Ik heb spieren gegained, en dat ging vrij snel. Wellicht had dat te maken omdat ik 2 jaar geleden (relatief) veel spiermassa had, en mijn lichaam e.a. sneller herkende.
Ik begon op 1 januari op 15% vet, ik zit nu op de 10 a 11%, met meer spiervolume. Ik weeg nu 105kg.
De laatste 2 weken train ik met een volledig ander schema wat ik nog nooit eerder had gebruikt, en dat heeft wel een lekker effect.
?Lol hoe voelt het om 8 maand te cutten voor 16 kilo?

Dat had je evengoed niet als je het in de helft van de tijd had gedaan.
Ik hoop voor jou dat je nu compleet shizzled en shredded abs en tri's hebt en niet alsnog op een semi rip 13% hangt. Wanneer komen er pics?

Weet je, als je al amper wat opgebouwd hebt.. Valt er weinig te verliezen bij een cut van amper 1500 kcal. Bij mij is dat echter anders
Lief dat je dat voor me hoopt. Helaas nog niet van toepassing. Kom van een zeer hoog vetpercentage af
Foto's, not gonna' happen. Ben een e-hero, je weet toch.
Carb cycling is de meest efficiente en leuke manier van cutten i.c.mbehoud van massa.
Dag 1: 20% van je kcal komt uit koolhydraat
Dag 2: 20% van je kcal komt uit koolhydraat
Dag 3: 30% van je kcal komt uit koolhydraat
Dag 4: 40% van je kcal komt uit koolhydraat
Dag 5: 60% van je kcal komt uit koolhydraat
Dag 6: repeat dag 1
Dag 7: repeat dag 2
Daarbij is het belangrijk om je kcal inname vanaf je eerste dag dat je gaat cutten geleidelijk af te bouwen, en cardio te beperken voor de perioden dat je op een plateau komt/geen gewicht meer verliest.
Wel, bij mij lijkt het net zo te gaan...en aan 1500kcal heb ik echt geen hongergevoel...je moet ook beetje naar je lichaam luisteren en dat zal idd niet voor iedereen hetzelfde zijn...