Fitness Seller

Zwakke atheisten!

deurklink

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
090310_193759_anp_img-100309-368.onlineBild.jpg

Wat nou waarschijnlijk? Heb je zo'n groot bord, ga je nog ruimte laten voor twijfel... zwakkelingen. Builder zeg er eens wat van.

'Hoogstwaarschijnlijk' zou wrsch beter gepast hebben...

'Er is geen god', beste tekst. Inderdaad slap gedoe dit.

Een atheist met een 'waarschijnlijkheid' is in de regel mogelijk. Het wordt niet helemaal uitgesloten. Zeker niet door deze groep mensen. Dit zijn de zogenaamde 'sterke' atheisten.

FF in de nacht langsgaan met een blik witte verf en dan 'waarschijnlijk' weghalen :D

Ze zijn tenminste eerlijk en kritisch naar zichzelf.

Een atheist met een 'waarschijnlijkheid' is in de regel mogelijk. Het wordt niet helemaal uitgesloten. Zeker niet door deze groep mensen. Dit zijn de zogenaamde 'sterke' atheisten.

Eerder zogenaamde agnosten?

Een atheïst is overtuigd van zijn gelijk net als een gelovige, dit is idd slap gelul.

Triest genoeg dat dit op een bord gezet moet worden en dat mensen dit uit zichzelf niet in kunnen zien.

Lijkt wel een kopie van de engelse busreclame.

Wat een crap website ook

Ik vind dat atheisten op deze manier alleen maar zielig en zwak overkomen. Ik vind niet dat we ons moeten verlagen tot het niveau van christenen met hun foldertjes.

agnostic buddhimsm FTW

Hoezo trouwens "geniet van DIT leven"... DIT suggereert dat er ook een DAT is... dus toch een hiernamaals / reincarnatie... bleh. Ik zou me bijna schamen een atheist te zijn....

Geniet van het leven
(want het duurt maar even :))

• Topic Starter Topic Starter
Scherp Wazzup! Toen ik de kop van het artikel las dacht ik dat ze goed bezig waren die atheisten, maar het zijn eigenlijk een stel pannenkoeken!

Terug
Naar boven