XXL Nutrition

Zwakke atheisten!

Inderdaad, vond hem in het Engels beter.

Although 'probably' literally translates as 'waarschijnlijk'.

'Enjoy your life' sounds more convincing than 'geniet van dit leven'.

Niettemin een goede actie.

Andere slogans op de site :D

Leef met verve, maak god reserve.
Liever een kater, kotsen, of een lul met een zweer, dan op zondagochtend bidden tot de heer!
Leef je leven als een vakantie, god geeft geen garantie.
Heerlijk, helder, heidenen.

Laatst bewerkt:
Hoezo trouwens "geniet van DIT leven"... DIT suggereert dat er ook een DAT is... dus toch een hiernamaals / reincarnatie... bleh. Ik zou me bijna schamen een atheist te zijn....

Geniet van het leven
(want het duurt maar even :))

Scherp. Ik had een weerlegging van je post geschreven, maar had ongelijk. :D

HET leven was veel beter geweest! Maar als het gaat om het bereiken van christenen, is DIT leven een goede eerste stap. De totale vernietiging van hun denkbeelden over het eeuwige/volgende leven is een beetje teveel gevraagd voor de eerste stap, niewaar? :D

*lol*

zoiets....

2rzym4k.png

Trouwens dat billboard doet me heel erg denken aan de bus slogan generator...

http://images.google.nl/images?clie...pera&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi

zoals deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De nederlandse variant heeft zijn inspiratie net daaruit gehaald.

Dat ''waarschijnlijk'' is helemaal nog niet zo een verkeerde woordkeuze.
Ik persoonlijk ga er vanuit dat er hier na ook niets meer is, maar heb ik de kennis om dat te weten???
Nee!

Weten we van het bestaan van een hogere macht?
Nee!

Ook de Wetenschap alhoewel meer aannemelijker dan de theorieën uit de Bijbel en Koran
heeft niet de wijsheid in pacht, ook voor hun blijft het enigzins gissen.

Sinds mensenheugenis wil men koste wat het kost gewoon een verklaring hebben over het ontstaan van de aarde.
Vanuit dat perspectief schiep de mens God, de Bijbel en veel later de Koran werdt geschreven en geschrevene moest men maar als waar aannnemen.

Er kan vanalles zijn he,wss geen god enzo en al die dingen die we zelf verzonnen hebben..maar 1 ding weet ik wel,er is meer als dit bestaan..het zou wat te makkelijk zijn dat dit alles is,zo makkelijk komen we er niet vanaf:D

Sinds mensenheugenis wil men koste wat het kost gewoon een verklaring hebben over het ontstaan van de aarde.
Vanuit dat perspectief schiep de mens God, de Bijbel en veel later de Koran werdt geschreven en geschrevene moest men maar als waar aannnemen.

Je kan het ook beschouwen als de grootste scam uit de geschiedenis. Mensen werd gewoon een rad voor de ogen gedraaid en geld uit de zak geklopt. De mensen die het woord verkondigden werden er vaak zelf beter van. Om hen motieven van een nieuwschierige aard te beschouwen doe je hen wellicht te veel eer. Ik hou het op ouderwetse oplichters :D

Al die (prachtige) kunst en architectuur, daar hebben miljoenen mensen eeuwenlang onnodig voor gecrepeerd. Maar dat is dan weer de pijnlijke schoonheid er van.

Ik persoonlijk ga er vanuit dat er hier na ook niets meer is, maar heb ik de kennis om dat te weten???
Nee!

Nee!

Ook de Wetenschap alhoewel meer aannemelijker dan de theorieën uit de Bijbel en Koran

Wat wel apart is dat ik nog nooit een reli heb horen zeggen dat er WAARSCHIJNLIJK wel een God is. .. Mensen die geloven weten dingen zeker. En mensen die iets zeker weten zwakken het af... bizar.

Nee!

Nee!

Dat is een beetje het punt he... Stel nu gewoon er is GEEN god. Dat lijkt me een veilige uitgangspositie. Vervolgens staat het gelovigen natuurlijk volledig vrij om hier argumenten tegenin te brengen, maar ze moeten dan wel rekenen op het totaal doorzagen van hun argumenten. Als die de toets der rationaliteit niet doorstaan, dan moeten ze de prullenbak in. Terugvallen op 'er is meer dan...' is dan ook onmogelijk, aangezien deze redenatie vraagt om argumentering. Geen argument = geen god.

Wetenschap heeft hier vrij weinig mee te maken imo. Wetenschap heeft hooguit iets te maken met de nogal eens belachelijke claims die op basis van religieuze overtuigingen worden gemaakt: bijv. de aarde is 6000 jaar geleden in 6 dagen geschapen, of het al dan niet plaatsvinden van een zondvloed, of het zijn van een 'vormeloos kauwsel' van een embryo in een bepaalde fase van ontwikkeling. Nu zijn dergelijke vraagstukken vaak wel vrij elementair in een religie (afhankelijk van de denominatie), maar de feitelijke godvraag blijft buiten schot.

Er kan vanalles zijn he,wss geen god enzo en al die dingen die we zelf verzonnen hebben..maar 1 ding weet ik wel,er is meer als dit bestaan..het zou wat te makkelijk zijn dat dit alles is,zo makkelijk komen we er niet vanaf:D

Soms zijn dingen makkelijk.

Terug
Naar boven