phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, guess againHet gaat helemaal niets helpen, ik zeg toch niet dat zijn acties nut hebben.
De Islam wordt nu eenmaal praktisch alleen in verband gebracht met al het kwaad op de wereld.
Alle terroristische aanslagen komen vanuit de Islam.
Alle repressie, mensen stenigen en middeleeuwe toestanden komen uit het midden-oosten, waar de Islam regeert.
Alle gevangenissen in het Westen zitten vol met buitenlanders, waaronder het merendeel moslims.
(Alle = het merendeel)
Moeilijk om nog iets positiefs te kunnen zeggen hé ..
Het gaat me trouwens niet alleen om de Islam, maar alle godsdiensten van waaruit mensen slecht handelen verafschuw ik. De Islam is het beste voorbeeld omdat die totaal niet geëvolueerd is, tov het christendom. Al is deze laatste in zijn hogere rangen nog steeds conservatief, toch hebben die geen macht meer.
.
Het gaat helemaal niets helpen, ik zeg toch niet dat zijn acties nut hebben.
De Islam wordt nu eenmaal praktisch alleen in verband gebracht met al het kwaad op de wereld.
Alle repressie, mensen stenigen en middeleeuwe toestanden komen uit het midden-oosten, waar de Islam regeert.
Alle gevangenissen in het Westen zitten vol met buitenlanders, waaronder het merendeel moslims.
(Alle = het merendeel)
Het gaat me trouwens niet alleen om de Islam, maar alle godsdiensten van waaruit mensen slecht handelen verafschuw ik. De Islam is het beste voorbeeld omdat die totaal niet geëvolueerd is, tov het christendom. Al is deze laatste in zijn hogere rangen nog steeds conservatief, toch hebben die geen macht meer.
Geloof ook wel dat het geen echte beweging is, maar er zijn gewoon heel veel mensen met dat soort gedachten op internet.
Zie ook: http://www.nrc.nl/nieuws/2011/07/26...ofeet-wilders-moet-geweldsretoriek-uitleggen/

Het zou me niks verbazen als ze hier op het forum ook zitten...![]()

Het gaat helemaal niets helpen, ik zeg toch niet dat zijn acties nut hebben.
(Alle = het merendeel)
Goed argumentDom om tegen jou in te gaan, want ik betwijfel sterk dat je het middelbaar al hebt uitgedaan.

“Links zal eraan herinneren dat de bom en de kogels ditmaal van rechts kwamen.”Geloof ook wel dat het geen echte beweging is, maar er zijn gewoon heel veel mensen met dat soort gedachten op internet.
Zie ook: http://www.nrc.nl/nieuws/2011/07/26...ofeet-wilders-moet-geweldsretoriek-uitleggen/

Wat zit je nou allemaal te zwetsen man?
Als je nou echt totaal geen geopolitieke en etnische inzichten hebt, probeer dan niet intellectueel over te komen... je lult jezelf echt vierkant in een rondje.
"Alle terroristische aanslagen komen vanuit de Islam."
Nee.
"Alle gevangenissen in het Westen zitten vol met buitenlanders."
Hilarische zin.
"Alle=het merendeel."
Dus niet alle, bijna alle, bij lange na niet alle, misschien alle, ik weet het niet hoeveel, maar-ik-lul-maar-wat-raak-alle.
Totaal irrelevant is het niet. Blijkbaar vinden dat soort mensen wel steun in veel 'rechtse' praatjes of misinterpreteren ze, getuige het feit dat deze dader idolaat was van bijvoorbeeld Wilders.
idioot, dat is een +1 maal miljoen keer zoveel macht als de macht van de islam. Islam heeft ook maar 0.0% invloed op wereldschaal.Dit is inderdaad helemaal vergelijkbaar met de macht van de Islam![]()
Haha, schattig wat je hier probeert. Als je enkel mijn woordkeuze als tegenargument kan gebruiken zegt het ten eerste alles over je eigen redeneervermogen en ten 2de zet je mijn argumenten kracht bij door dat als beste antwoord te bieden.