Fitness Seller

Breaking News Zware explosie in Oslo

achteraf wel. In België met de Snel Belg wet en de mogelijkheid om familieleden naar hier te halen en makkelijk Belg te maken.

Naar wie gaan deze stemmen nu?

Alhoewel ik geen flauw idee hoe dat beleid tot stand is gekomen in Belgie, zie ik het eerder als gevolg van wat (linkse) naive personen, die gewoon vonden dat dat mogelijk moet zijn. Ipv een complot tot meer kiezers. Achteraf gezien zal je zeker en vast gelijk hebben.

Snap niet waarom er toch leden zijn die direct of indirect de islam de schuld geven hiervan, dan moet je in mijn ogen toch echt ****ing blind zijn. De islam staat hier volledig buiten, dit hebben tegenhangers van de islam veroorzaakt en niet de voorstanders. Vraag mij af of dit de uitkomst van de rechtzaak tegen Wilders had verandert, mocht dit gebeuren voor hij was vrijgesproken.

Alhoewel ik geen flauw idee hoe dat beleid tot stand is gekomen in Belgie, zie ik het eerder als gevolg van wat (linkse) naive personen, die gewoon vonden dat dat mogelijk moet zijn. Ipv een complot tot meer kiezers. Achteraf gezien zal je zeker en vast gelijk hebben.
Franstalig België is vooral pro-immigratie omdat immigranten voornamelijk franstaligen zijn die voor franstalige partijen (PS, CDH, FDF...) zullen stemmen waardoor die sterker komen te staan tegenover de Vlamingen/Nederlandstaligen in en rond Brussel. Ook op federaal niveau versterkt het de macht van de franstaligen. Maar dit volledig terzijde in de discussie. ;)

Snap niet waarom er toch leden zijn die direct of indirect de islam de schuld geven hiervan, dan moet je in mijn ogen toch echt ****ing blind zijn. De islam staat hier volledig buiten, dit hebben tegenhangers van de islam veroorzaakt en niet de voorstanders. Vraag mij af of dit de uitkomst van de rechtzaak tegen Wilders had verandert, mocht dit gebeuren voor hij was vrijgesproken.

De islam staat er net zoveel buiten als Wilders. Aan de ene kant is het gewoon 1 gek die dit gedaan heeft. Aan de andere kant kan je wel zien in wat voor tijd we leven, een tijd van spanningen tussen de Westerse wereld en de islam.

Trouwens zijn die moslim terroristen precies hetzelfde als die Noorse gast: Ze vinden dat de andere cultuur hun cultuur bedreigt en zien dit als een bedreiging die zo groot is dat het enorm veel doden rechtvaardigt. Conclusie: Eigenlijk is de meerderheid van de mensheid gewoon enorm primitief, zijn de technologische en bijhorende sociale veranderingen veel sneller gegaan dan de gemiddelde mens kan bijbenen, in het westen en natuurlijk helemaal in die gebieden die sociaal nog eens 1000 jaar achterlopen. En dat zorgt voor spanningen, en soms voor doden.

De Islam staat er net zoveel buiten als Wilders. Aan de ene kant is het gewoon 1 gek die dit gedaan heeft. Aan de andere kant kan je wel zien in wat voor tijd we leven, een tijd van spanningen tussen de Westerse wereld en de Islam.

Trouwens zijn die moslim terroristen precies hetzelfde als die Noorse gast: Ze vinden dat de andere cultuur hun cultuur bedreigt en zien dit als een bedreiging die zo groot is dat het enorm veel doden rechtvaardigt. Conclusie: Eigenlijk is de meerderheid van de mensheid gewoon enorm primitief, zijn de technologische en bijhorende sociale veranderingen veel sneller gegaan dan de gemiddelde mens kan bijbenen, in het westen en natuurlijk helemaal in die gebieden die sociaal nog eens 1000 jaar achterlopen. En dat zorgt voor spanningen, en soms voor doden.

Tuurlijk, want moslims vallen ook andere landen binnen om hun olie te stelen en het volk daarvoor uit te moorden. Ow wacht, toch niet.... Begrijp me niet verkeerd, want ik ben geen voorstander van terrorisme, maar er zit wel degelijk een verschil tussen die 2.

Laatst bewerkt:
Amerikaans Imperialisme is nog minder te generalizeren naar een westerse cultuur dan moslimextremisme en hun cultuur, en heeft imo niks met de cultuurclash te maken maar andere economische en politieke belangen.

Laatst bewerkt:
Amerikaans Imperialisme is nog minder te generalizeren naar een westerse cultuur dan moslimextremisme en hun cultuur, en heeft imo niks met de cultuurclash te maken maar andere economische en politieke belangen.

eigenlijk is het heel simpel: De ganse wereld is te sterk met elkaar verweven om nog van duidelijk definieerbare culturen te spreken of clashes.

Tuurlijk, want moslims vallen ook andere landen binnen om hun olie te stelen en het volk daarvoor uit te moorden. Ow wacht, toch niet.... Begrijp me niet verkeerd, want ik ben geen voorstander van terrorisme, maar er zit wel degelijk een verschil tussen die 2.

Ik ga hier niet in op een discussie over olie. Maar volgens jou argumentatie zou er anders geen moslimextremisme zijn? We hebben het aan ons zelf te danken? Iran eind jaren '70 dan? De Taliban in de jaren '90? Een generatie Pakistani, die extreem religieus is opgeleid en alles naar de standaard van de Koran meet?

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 13:46 ----------

eigenlijk is het heel simpel: De ganse wereld is te sterk met elkaar verweven om nog van duidelijk definieerbare culturen te spreken of clashes.

Huntington disagrees.

Inderdaad twee verschillende dingen, eerste is een kleine straatcrimineel en tweede is een immigrant met waanvoorstellingen en met potentie tot extremisme en terreur. Gelukkig is dat tweede een stuk minder gevaarlijk...

En voor hoeveel slachtoffers hebben die 1 miljoen (potentiële) moslim(terrorristen) al gezorgd?

Daarnaast is niet elke moslim een immigrant, is een geloof (ondanks dat het onzin is) geen waarvoorstelling, en is iedereen in potentie een extremist en terrorrist (inclusief onze blanke medemens).

...

500 jaar Turkse bezetting én een genocide waren nog niet genoeg om de Griekse cultuur ook maar enigzins af te zwakken.

En jij gaat beweren dat een kleine 150 jaar globalisatie er in slaagt hele culturele verschillen over heel de wereld uit te roeien? Moet je eens proberen onderhandelen met een Chinees of een Japanees.

you trollin or just stupid?

...

500 jaar Turkse bezetting én een genocide waren nog niet genoeg om de Griekse cultuur ook maar enigzins af te zwakken.

En jij gaat beweren dat een kleine 150 jaar globalisatie er in slaagt hele culturele verschillen over heel de wereld uit te roeien? Moet je eens proberen onderhandelen met een Chinees of een Japanees.

you trollin or just stupid?

"griekse cultuur" een flauwe mengeling van amerikanisme, ouzo en een semitische religie.
Ik zeg toch niet dat er geen culturele verschillen zijn, wel dat alles evolueert naar 1 grote mishmash en dat er geen grote opposities meer zijn.

"griekse cultuur" een flauwe mengeling van amerikanisme, ouzo en een semitische religie.
Ik zeg toch niet dat er geen culturele verschillen zijn, wel dat alles evolueert naar 1 grote mishmash en dat er geen grote opposities meer zijn.
Conclusie is dat de meeste mensen gewoon te dom zijn. Extremisitsche gelovigen zijn te dom om te begrijpen dat hun overtuiging waarschijnlijk niet juist is of weerlegt kan worden. De meeste amerikanen te dom om in te zien dat hun land failliet is en er geen enkele manier is waarop ze ooit de staatsschuld af kunnen betalen. En zo is de D66 naief om te denken dat meer oncontroleerbare macht naar de EU problemen verminderd ipv vergroot. Zo denkt de burgemeester van Utrecht nog steeds dat je homohaters kan omvormen to homoliefhebbers door ze een aai over de bol te geven en zat naieve mensen trappen hier weer in.

Zo kan ik nog wel even doorgaan maar de conclusie is dat driekwart van de mensen te dom is om zelf logisch na te denken en zich laat leiden door mooie praatjes van anderen.

Even terug OT:
Wilders gaat nu weer tekeer tegen de "linksen" die hem de schuld in de schoenen voor de massamoord in Noorwegen zouden proberen te schuiven. Dibi van GL wil een debat hierover en op de PVV-fora worden Dibi en Cohen alweer allerlei vreselijke dingen toegewenst. Natuurlijk is het onzin om te zeggen dat Wilders hier verantwoordelijk voor zou zijn, en dat zeggen de linkse partijen ook helemaal niet. Dat gelul van "de kogel kwam van rechts" is net zo onzinnig als "de kogel kwam van links" bij de moorden op Fortuyn en Van Gogh.
Maar Wilders moet toch onder ogen zien dat de terminologie die hij gebruikt in zijn "oorlog tegen de islamisering" figuren als Breivik kan triggeren. Wilders en zijn partijleden zijn zelf verantwoordelijk voor uitspraken als "Wij zijn in oorlog tegen de islam, en zullen alle middelen aangrijpen om deze oorlog kracht bij te zetten", "criminele Marokkaantjes moeten in hun knieeen geschoten worden", "kopvoddentaks", etc etc.
Neem voor de gein eens een kijkje op http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl en kijk eens wat daar allemaal voor potentiele massamoordenaars rondlopen. Allemaal geinspireerd door de opruiende teksten van dhr Wilders. Er hoeft maar één gek te zijn, en die was er in dit geval, die de woorden van Wilders (en overigens niet alleen Wilders, maar meerdere (extreem) rechtse figuren in Europa en daarbuiten) letterlijk opvat en dan zijn dit de gevolgen.

Ik geloof niet dat Breivik ook maar een mm beïnvloed is door Wilders, hij zal juist eerder beïnvloed en gemotiveerd zijn geweest door de linkse partijen.

Ik geloof niet dat Breivik ook maar een mm beïnvloed is door Wilders, hij zal juist eerder beïnvloed en gemotiveerd zijn geweest door de linkse partijen.

Hij gebruikt dezelfde papegaai retoriek als zo'n beetje alle anti islam-bashers ook gebruiken. Als je figuren als Bat Ye'or, Robert Spencer, Bruce Bawer en diverse anti islam sites vele pagina's lang citeert in je manifest lijkt me dat toch de belangrijkste inspiratie.

Al die bashingfiguren en sites praten elkaar na en citeren elkaar maar al te graag, tot op het incestueuze af soms.

Moslims zijn slecht

Ik ben een als niet gelover een betere moslim dan 60% van alle moslims in nederland.

Ik heb de koran uit gelezen.

Terug
Naar boven