AndroidHealthClinic

Zware kuurvoorstel... Wie kan er helpen?

Clean is lastig
Begin ging goed bij mij, nu eet ik rotzooi:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Kloppen je stats wel?

M 30j 1m65 75kg 9% ???

75kg en zo'n kuur?

Stats kloppen zoals de klok die tikt;) Nooit ergens bewezen geweest dat je groot moet zijn om hoog te doseren in kuren! Als je het aankunt zonder teveel bijwerkingen en zo sneller resultaat kunt boeken waarom niet doen dan?

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 21:45 ----------

Als ik die van jou aan moest passen naar iets wat ik zelf zou zetten zou het er ongeveer zo uitzien:

week 1-16 600/700 gram BOLD
week 1-16 1gram Test-E
week 1-10 600 gram Tren-E
week 1-4 kickstart 60 mg Dboll of Winstrol (wat ik geen kickstarter vind maar goed)
bij gyno of vochtvasthouden 1mg arimidex eod of ed.

OF

week 1-6 kickstart 50mg Winstrol/dboll
week 1-11 1000mg Test-E
week 1-10 700 Tren-E
week 10 - 16 200mg Test Prop EOD
week 10 - 16 150 Tren A EOD
week 10 - 16 150 Drost prop EOD

Bro dit is wat ik zocht!!!! 1ste kuurvoorstel spreekt mij super aan:D
Zou ik misschien kicken met Anavar op 100mg? Heb ik nooit niet gehad zoals bold, dan heb ik
zowel bold en anavar geprobeerd:)

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 21:49 ----------

Was geen aanval hoor sexytrunks.

Gaat mij erom dat je je niet blindstaart naar kilo's.

Xx

Helemaal mee eens Mack10... Ik staar mij echt niet blind naar kilo's hoor. als ik toen 1jaar geleden toen ik 85kilo woog door had blijven bulken dan stond ik wel al 100kilo zeker!!! Dan was iedereen blij op DBB en overtuigd dat ik hoog mag doseren zonder te beseffen dat mijn BF dan 30%+ zou staan ;)

Je zou kunnen stacken met var. Maar naar mijn (ouderwetse?) denkwijze bestaat het eerste deel van je kuur uit massa aanzetten. Lange esters, high carb en flink buffelen in de gym. Daar hoort dboll of oxy bij.

De kracht toename van var vind ik helemaal niet interessant eerder tricky als je bodybuild.
Je insteek is spieren met beleid te beschadigen zodat ze weer groter herstellen en groeien.

Grote kans op blessures door in de lange esters volle bak te rammen, het blijkt toch heel moeilijk serieus lichter te gaan trainen op korte esters zonder blessures te krijgen. Tenminste dat is mijn ervaring en om me heen

Maar goed je kan er mee kicken als je wil alleen verwacht niet veel ervan.

Je zou kunnen stacken met var. Maar naar mijn (ouderwetse?) denkwijze bestaat het eerste deel van je kuur uit massa aanzetten. Lange esters, high carb en flink buffelen in de gym. Daar hoort dboll of oxy bij.

De kracht toename van var vind ik helemaal niet interessant eerder tricky als je bodybuild.
Je insteek is spieren met beleid te beschadigen zodat ze weer groter herstellen en groeien.

Grote kans op blessures door in de lange esters volle bak te rammen, het blijkt toch heel moeilijk serieus lichter te gaan trainen op korte esters zonder blessures te krijgen. Tenminste dat is mijn ervaring en om me heen

Maar goed je kan er mee kicken als je wil alleen verwacht niet veel ervan.

Als ik var zou nemen zou ik het ook niet zien als kick maar echt als een deel van de kuur. Var kan prima voor 8 weken op een redelijke dosis, heeft effect op het buikvet, maakt je sterker. In combi met Tren lijkt mij dat je er lekker droog op kunt worden. Beetje jammer dat je op 100 mg ED voor 8 weken 6 potjes nodig hebt, is een aardige prijs.

Echte var is nouwelijks aan te komen man, 9 van 10 keer krijg je winny!!

t*ring trunks, ik wist dat je ging knallen.. maar niet dat t zo gek zou worden.

als ik jou was had ik 500mg test en 600mg tren gepakt met 400mg mast er bij..
stuk minder al, en ga je ook (MEERRRRR) dan hard genoeg op.
denk een beetje aan je lichaam bro.

Welke zou ik doen DBB'S:D

week 1-16 1gram BOLD
week 1-16 1gram Test-E
week 1-10 1gram Tren-E
week 1-16 50mg Proviron
week 1-6 kickstart 100mg Anavar
week 18-22 Arofixen

OF

week 1-12 500mg Test-E
week 1-10 1gram Tren-E
week 10-14 200mg NPP EOD
week 1-12 50mg Proviron
week 1-6 kickstart 50mg Winstrol
week 14-18 Arofixen

Of hebben jullie betere voorstellen? Kom maar op met die voorstellen jongens:cool:
Laten we samen een gestoorde LOG op DBB plakken!!!
Bridgen tellen ook mee, ik ben bereid lang te kuren :p

Alvast bedankt

Noem je dat zwaar kuren ? Mild is anders inderdaad, maar wat is je doel ? Wil je laten zien dat je het aankan ? Wat verwacht je ervan ? Want ik lees nogal wat logs van je achter elkaar wat denk je van effe je lichaam rust geven 5-6 maanden en dan knallen ? Gaat je veel meer brengen dan eindelloos doorgaan. Gains worden minder en doseringen hoger maak die fout niet aub eeuwig zonde. Doe dan normaal kuurtje met HGH

Serieus show me? Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat iets wat kwa grondstof 2x zo duur is nagenoeg net zoveel kost in de pot thats all.

Volgens mij was het niet de grondstof maar juist het productieproces wat in deze de hogere kosten veroorzaakt.. Maar correct me if I'm wrong ;)

Volgens mij was het niet de grondstof maar juist het productieproces wat in deze de hogere kosten veroorzaakt.. Maar correct me if I'm wrong ;)

Vroeger ja. Dat valt tegenwoordig allemaal nog wel mee. Staat in de echt of nep sectie ergens een topic over Anavar.

Noem je dat zwaar kuren ? Mild is anders inderdaad, maar wat is je doel ? Wil je laten zien dat je het aankan ? Wat verwacht je ervan ? Want ik lees nogal wat logs van je achter elkaar wat denk je van effe je lichaam rust geven 5-6 maanden en dan knallen ? Gaat je veel meer brengen dan eindelloos doorgaan. Gains worden minder en doseringen hoger maak die fout niet aub eeuwig zonde. Doe dan normaal kuurtje met HGH

Ik ben minimuum 6maand al off als het niet langer is bro ;)
hoe kom je erbij dat ik nog ONN ben en blijf doorgaan? :p
Ergens eind maart 2013 ben ik off gegaan! Is terug te vinden in mijn laatste logje trouwens

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 10:25 ----------

Serieus show me? Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat iets wat kwa grondstof 2x zo duur is nagenoeg net zoveel kost in de pot thats all.

Ik kan het ook moeilijk geloven maat, maar ik weet wel dat er een paar een logje zijn gaan houden op DBB en beweren dat ze echte Var te pakken hadden:eek: BF die daald en zonder de droge gewrichtsklachten van winstrol hoe verklaren we dit dan? Liegen ze dan? Ik wil weten waarom ze dat zouden doen en waarom er alles verkrijgbaar is behalve echte Var en Primo snap het niet goed

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 10:29 ----------

t*ring trunks, ik wist dat je ging knallen.. maar niet dat t zo gek zou worden.

als ik jou was had ik 500mg test en 600mg tren gepakt met 400mg mast er bij..
stuk minder al, en ga je ook (MEERRRRR) dan hard genoeg op.
denk een beetje aan je lichaam bro.

Mast ga ik niet doen, heb ik al gehad en vond het niet zo interessant buiten de mast-p voor te cutten maar dat wil niet meer eigenlijk. ik wil niet cutten maar bulken lichtjes

Laatst bewerkt:
Ik ga het gewoon simpel houden wat vinden jullie van deze:

week 1-10 1gram test-E
week 1-10 aromasin
wek 10-18 proviron
week 10-18 600mg Tren-E
week 10-20 250mg Test-E
week 20-24 arofix

Ik kan hier niet bridgen want eigenlijk is het ongeveer al een soort bridge LOL :p Ik doe gewoon test-only op 1gram per week en dan na 10weken gooi ik de test omlaag en de tren er op 600mg in:D
Geen kickstart gedoe of niks!!! injecties ALL THE WAY!!!!:cool:

Jesse , dus jij bent voor lange milde kuurtjes ipv korte knal kuurtjes als ik et goed begrijp?

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 08:48 ----------

Ik ga het gewoon simpel houden wat vinden jullie van deze:

week 1-10 1gram test-E
week 1-10 aromasin
wek 10-18 proviron
week 10-18 600mg Tren-E
week 10-20 250mg Test-E
week 20-24 arofix

Ik kan hier niet bridgen want eigenlijk is het ongeveer al een soort bridge LOL :p Ik doe gewoon test-only op 1gram per week en dan na 10weken gooi ik de test omlaag en de tren er op 600mg in:D
Geen kickstart gedoe of niks!!! injecties ALL THE WAY!!!!:cool:

Wat dacht je van week 1-10 500 test 500 primo 1 aromasin week 11-18 100 mg tren -a 50 mg prop 100 mg mast-p ed en dan een na kuur evt test op 750 week 1-10

Einigste wat ik mij afvraag is... als ik low test high tren ga gaan 250mg/600mg
Gaat de proviron mij dan genoeg ondersteunen tegen libido issues? kan iemand AUB hierop antwoorden?

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 10:50 ----------

Jesse , dus jij bent voor lange milde kuurtjes ipv korte knal kuurtjes als ik et goed begrijp?

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 08:48 ----------

Wat dacht je van week 1-10 500 test 500 primo 1 aromasin week 11-18 100 mg tren -a 50 mg prop 100 mg mast-p ed en dan een na kuur evt test op 750 week 1-10

primo is duur maat, en dan weet je nog niet of je echte hebt das een twijfelgeval voor mij. Ik wil echt knallen bro... die korte esters staan mij wel aan op't einde maar test op 1gram moet ik wel doen vind ik.
Gaat echt meevallen....

Of hier nog 1tje, Week 1-16 250 test-e 800 primobolan week 17-25 500 mg test-e 700 mg tren-e en dan een deftige nakuur

Hoezo zou primo nou ook alweer niet echt zijn? :') Als je gewoon een goed merk regelt lijkt 't me sterk dat er wat aan de hand is.

Pak dan 1-10 een gram test, bridge 6 weken en pak voor 6 of 8 weken die 100 mg tren a, 50 prop en 100 mast p ED. Heb je een prima kuur, kom je er gegarandeerd droog en hard uit.

Hoezo zou primo nou ook alweer niet echt zijn? :') Als je gewoon een goed merk regelt lijkt 't me sterk dat er wat aan de hand is.

Pak dan 1-10 een gram test, bridge 6 weken en pak voor 6 of 8 weken die 100 mg tren a, 50 prop en 100 mast p ED. Heb je een prima kuur, kom je er gegarandeerd droog en hard uit.

Zit zeker wat in ... Wel zou ik op n gram test iets laten mee lopen aan oestrogeen .. En ik gebruik primo van een goed ug En maak er goede schone gains op man ..en je kan het ook lang gebruiken als je toch een lange kuur wilt ...

zie niet in waarom er na test-only een bridge zal moeten komen van 6weken? Ik zit al op test-only dus ik kan ieder moment er gewoon een bijstof ingooien toch?
Gaat die 1gram test genoeg doen voor massa volgens jou MikieB? Wees eens eerlijk...

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 11:11 ----------

Zit zeker wat in ... Wel zou ik op n gram test iets laten mee lopen aan oestrogeen .. En ik gebruik primo van een goed ug En maak er goede schone gains op man ..en je kan het ook lang gebruiken als je toch een lange kuur wilt ...

daarom bij de laatste kuurvoorstel heb ik er aromasin bijgezet bij de test-E en proviron als de tren erbij gaat?

Terug
Naar boven