MuscleMeat

Zware kuurvoorstel... Wie kan er helpen?

Ik pakte dikke massa op een gram en werd droger dus ja, voor mij werkt het. De bridge zou ik persoonlijk doen omdat je bewust kiest voor een low test/high tren/high mast. Als je meteen die korte esters erbij gooit heb je de 1e en 2e week nog een dikke lading Test E in je bloed. Hoeft niet nadelig te zijn uiteraard, ik heb tot nu toe nog nooit halverwege meerdere compounds toegevoegd, ik bridge liever.

• Topic Starter Topic Starter
Ik pakte dikke massa op een gram en werd droger dus ja, voor mij werkt het. De bridge zou ik persoonlijk doen omdat je bewust kiest voor een low test/high tren/high mast. Als je meteen die korte esters erbij gooit heb je de 1e en 2e week nog een dikke lading Test E in je bloed. Hoeft niet nadelig te zijn uiteraard, ik heb tot nu toe nog nooit halverwege meerdere compounds toegevoegd, ik bridge liever.

oke klinkt goed MikieB ;) Hoe heb je dan gegeten op 1gram test om droger en groter te worden?
En denk je dat ik er aromasin moet bijgooien tegen vocht gyno?
kan eigenlijk alleen aan arimidex,profiron,femara etc... geraken maar niet aan aromasin :(

Libido problemen zijn persoonsgebonden maat ik had op tren only zelfs een goed libido .. Je zou kunnen beginnen met 50 mg provi en evt verhogen werkt dat niet verhoog je je test .. Maar als je goede provi hebt moet 50 mg voldoende zijn aangezien je er ook test naast laat lopen.. Ik zou sowiso aromasin erbij nemen bij 1 gram test

Ik at toen gewoon zoveel mogelijk en niet eens echt clean, zeg 4500 kcal. Ook gewoon chocolademelk enzo haha. Zou er dit keer wel iets van 10 mg aromasin bij laten lopen, heb ik toen ook niet gedaan. Ik heb een vreemd lichaam, niet gyno gevoelig, nog nooit iets van een AI gebruikt ook. Ga het straks tijdens m'n test/deca wel doen.

Libido weet je voor jezelf aangezien je vaker hebt gekuurd. Ik had met 250 test/600 deca nog steeds constant een stijve en nu op 700 Ace ook :P

Ik at toen gewoon zoveel mogelijk en niet eens echt clean, zeg 4500 kcal. Ook gewoon chocolademelk enzo haha. Zou er dit keer wel iets van 10 mg aromasin bij laten lopen, heb ik toen ook niet gedaan. Ik heb een vreemd lichaam, niet gyno gevoelig, nog nooit iets van een AI gebruikt ook. Ga het straks tijdens m'n test/deca wel doen.

Libido weet je voor jezelf aangezien je vaker hebt gekuurd. Ik had met 250 test/600 deca nog steeds constant een stijve en nu op 700 Ace ook :P

Vies hitsig ventje ben jij zeg:p

• Topic Starter Topic Starter
Libido problemen zijn persoonsgebonden maat ik had op tren only zelfs een goed libido .. Je zou kunnen beginnen met 50 mg provi en evt verhogen werkt dat niet verhoog je je test .. Maar als je goede provi hebt moet 50 mg voldoende zijn aangezien je er ook test naast laat lopen.. Ik zou sowiso aromasin erbij nemen bij 1 gram test

Ja maar omdat test op 250mg gaat staan en tren op 600mg maak ik mij een beetje zorgen, hopelijk compenseerd de proviron het wel.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 14:57 ----------

Ik heb ook zo'n lichaam, nooit AI mee laten lopen zoals jou! nooit gyno gehad!
maar deca op slechts 400mg per week en mijn pik komt niet recht:o Ik weet niet wat het is maar deca kan ik niet verdragen denk ik, ik gain er ook nooit monsterlijk op zoals iedereen wel beweerd. Ik kom van test tren 500mg/400mg meer bij dan test/deca 500mg/400mg

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 14:58 ----------

Juppp, m'n vriendin vindt het zelfs irritant. Bitches be crazy.

Ik kan het wel goed gebruiken aangezien het de laatste tijd meer feest is:D

At zoveel mogelijk? 4500 en niet clean?

Wat voor klein maagje heb jij? :p

4500 is makkelikk clean te doen ja.

Mocht ik het maar eten :(

Elke meal 100g rijst met je eiwitten en je zit er al bijna :D

Ik ben 2kg afgevallen :roflol:
Krijg niks door mn strot lol

At zoveel mogelijk? 4500 en niet clean?

Wat voor klein maagje heb jij? :p

4500 is makkelikk clean te doen ja.

Mocht ik het maar eten :(

Valt wel mee, ik vreet niet graag tot ik misselijk ben. Zoveel mogelijk was mss geen goede woordkeuze idd :P

Nog hgh/slin erbij?

Alles hg?

No man geen hgh slin

Alleen test deca
Maar ga misschien switchen naar ug

Heb geen zin om 8 amps open te breken en dan 11ml in 1x :roflol:

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 13:43 ----------

Stevig kuurtje .. Is je aromasin hg ?.... Ik had op tren ook 0.0 eetlust misschien heeft dit te maken met de 19-nor varianten

Laatste x tren was in cut dus weet niet
Maar weet wel dat 19 nor eetlust verpest
Vanavond all you can rat sushi, ff wat goedmaken :roflol:

No man geen hgh slin

Alleen test deca
Maar ga misschien switchen naar ug

Heb geen zin om 8 amps open te breken en dan 11ml in 1x :roflol:

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 13:43 ----------

Laatste x tren was in cut dus weet niet
Maar weet wel dat 19 nor eetlust verpest
Vanavond all you can rat sushi, ff wat goedmaken :roflol:

Haha bon appetit alvast .. Is je aromasin hg ?

Nee, mn provi was wel hg maar nu niet meer. Had van bayer echt good stuff.

Veel verschil tussen hg en ug aro?

Terug
Naar boven