AndroidHealthClinic

Zware kuurvoorstel... Wie kan er helpen?

• Topic Starter Topic Starter
750 test
400 deca
50mg provi

Maandag 1250 test, 600 deca, 50mg provi en aromasin

Gain je er goed op Em87? Ik gain bijna niks op deca... laatste keer deca op 400mg en test op 500mg en libido was NUL en ik gainde maar 3kilo ofzo... echt teleurstellend was dat! en de keer ervoor ook eens deca gedraaid en toen kende ik niet zoveel van voeding en werd ik een vochtballon... geen defenitie niks!!! Voelde mij klein inplaats van breed:o

Ik eet niet echt dus gains vallen mee, vanaf maandag weet school dus kan ik meer eten :d

Hoezo kan je meer eten als je op school zit ?

aahzo... in't weekend eet ik juist beter dan in de week ;)

Ik ook .. Op me werk heb ik netjes 3 zakjes rijst mee 1 bal mager runder gehakt 90 gram gekookte kipfilet en een bak kwark en een groente shake elke maaltijd gaat er op de juiste tijden ... Maar zodra ik thuis kom heb ik moeite om niet te gaan junken haha fokkop .. Begin je je dag zo goed altijd en sluit je hem fokop af

Ik ook .. Op me werk heb ik netjes 3 zakjes rijst mee 1 bal mager runder gehakt 90 gram gekookte kipfilet en een bak kwark en een groente shake elke maaltijd gaat er op de juiste tijden ... Maar zodra ik thuis kom heb ik moeite om niet te gaan junken haha fokkop .. Begin je je dag zo goed altijd en sluit je hem fokop af

Niks in huis halen wat niet op je schema staat.

Gewoon autist worden :p

Haha

Komt mij heel bekend voor ;) En als je het niet doet is het precies dat je teleurgesteld bent LOL :p
haha... ik heb wel momenten dat ik echt 2maand en langer kan dieeten, alleen als mijn BF te hoog word en ik begin het te beseffen dan schiet ik in't gang

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 23:33 ----------

Dan moet je lekker aan de tren gaan.

ja echt, haha... dan zou ik superhigh tren gaan :p

wat een belachelijk idee, wat lager doseren en je haalt er ook genoeg uit dit zijn van die voorstellen voor pro's of toch mensen dat in ehet bodybuilding top wedstrijde circuit behoren maar goed iedereen zijn lichaam en no brains in dit geval :D good fcking luck

Heb de hele thread niet gelezen maar vind dit vrij zwaar voor 75/9%. Je zegt dat je goed op tren reageert t.o.v. andere mensen maar ik zou het toch (zoals al eerder gezegd) verlagen naar 500mg. Ik zou i.p.v. 500mg test-e, 400mg test-e pakken en de anavar kickstart in kuurvoorstel#1 omruilen voor 50mg winstrol.

Good luck.

Komt mij heel bekend voor ;) En als je het niet doet is het precies dat je teleurgesteld bent LOL :p
haha... ik heb wel momenten dat ik echt 2maand en langer kan dieeten, alleen als mijn BF te hoog word en ik begin het te beseffen dan schiet ik in't gang

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 23:33 ----------

ja echt, haha... dan zou ik superhigh tren gaan :p

Nee ik word psycho van tren , dat doe ik me gezin geen tweede keer aan .. Ik zit al aan de hgh dus hoef me niet heel druk te maken over dieet als het maar niet te gek word, ik sta voorlopig al n tijdje op 8 a9 procent

wat een belachelijk idee, wat lager doseren en je haalt er ook genoeg uit dit zijn van die voorstellen voor pro's of toch mensen dat in ehet bodybuilding top wedstrijde circuit behoren maar goed iedereen zijn lichaam en no brains in dit geval :D good fcking luck

Thanx bro! en ik den niet dat ik het ga doen hoor, ik neem de raad van iedereen hier heel serieus op!!! 1gram test ga ik sowiezo doen ik denk dat ik niet teveel last zal hebben van bijwerkingen.
Tren pak ik later gewoon op 600mg... maar eerst even goed bulken op test only:D

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 11:24 ----------

Nee ik word psycho van tren , dat doe ik me gezin geen tweede keer aan .. Ik zit al aan de hgh dus hoef me niet heel druk te maken over dieet als het maar niet te gek word, ik sta voorlopig al n tijdje op 8 a9 procent

Ja dan doe je het best niet bro, heel goed dat je op 8-9% blijft hangen is dit door de hgh? kan je meer uileggen want ik ken er geen bal van :p

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 11:25 ----------

Heb de hele thread niet gelezen maar vind dit vrij zwaar voor 75/9%. Je zegt dat je goed op tren reageert t.o.v. andere mensen maar ik zou het toch (zoals al eerder gezegd) verlagen naar 500mg. Ik zou i.p.v. 500mg test-e, 400mg test-e pakken en de anavar kickstart in kuurvoorstel#1 omruilen voor 50mg winstrol.

Good luck.

hmmm... die winstrol is misschien geen slecht idee, maar heb het 2x genomen in mijn leven en nooit echte gekregen geloof ik. Nooit verschil gemerkt op winstrol. misschien deze keer beter, heb een nieuwe leverancier;)

Iedereen kan year round op 8-9% staan, ook zonder hgh.

Terug
Naar boven