MuscleMeat

Zweet !

Bezoekers in dit topic

Sensation

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
288
Waardering
0
Ik heb echt nooit last gehad van overmatig zweten, maar de laatste tijd hoef ik maar een trui aan te trekken en gewoon een stukje te lopen en dan wordt et al nat onder mijn armen.
Het is zelfs zo erg dat ik als ik een beetje intensief zit te typen al ga zweten das toch niet normaal ofwel ?

gelukkig geen geur maar tis wel vervelend

Kan het een aanduiding zijn van overtraining ??
 
ben je flink aan het bulken? daar kan het misschien van komen, door een stijging van je vet%.
 
nee eigenlijk ben ik niet meer stevig aan ut bulken.
 
echt niemand een idee of het aan overtraining kan liggen ??
 
ik heb er ook last van maar is idd af en toe zo een tijdje en dan weer niet meer...

Sensation zei:
gelukkig geen geur

weet je dat zeker?? :P
 
ja dat weet ik zeker ik vraag altijd aan me klasgenoten of ze me ruiken
 
Maar het zo plotseling door komt bij jou weet ik niet, maar zelf heb ik het altijd gehad. Als het alleen m'n oksels waren zou ik het niet eens zo heel erg vinden.
 
noujaa van die lekkere plekken onder je armen zijn weinig dames die dat waarderen :O
 
Dude, m'n borst en rug vind ik nog erger. Gewoon altijd zwarte shirts dragen, dan zie je het nauwlijks.
 
Ben je misschien wat zenuwachtig vanwege dat meisje dat je zo leuk vind op school...
 
was et dat maar dan wist ik een oorzaak ...
nee zou slecht zijn nieteens met haar gepraat en al zenuwachtig :D
 
Heeft nix te maken met overtraining! Sommige mensen reageren op een verhoogde eiwitopname met een verhoogde lichaamstemperatuur...
 
ah dankje dani tjsa daar valt natuurlijk nix aan te doen

Maar het zal wel overgaan als je aan al die eiwitten went
 
Back
Naar boven