MuscleMeat

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
z'n bf zal zowiezo -6% zijn, de vasculariteit hangt van de persoon af namenlijk.
jinkazama, heb je meer info over z'n bf?

wel netjes hoor dat ie zover heeft gecut :)

Ik heb als Zyzz gedanst bij Qlimax, was ****ing nice. Een vrouwmensch dat ik vaag ken en een pilletje op had stond voor me helemaal te glunderen en probeerde mee te doen. Woooowww je bent echt een goeie danser!! En elke keer als ze wat zei knuffelde ze me zowat. Ze kon niet van me afblijven.

Ik weiger te geloven dat het de xtc was, het waren gewoon de zyzz-moves die haar k*tje liet soppen **** YEA

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.805
z'n bf zal zowiezo -6% zijn, de vasculariteit hangt van de persoon af namenlijk.
jinkazama, heb je meer info over z'n bf?

Hij zit volgens mij aan de insuline, ben niet zo bekend met AAS. Maar hij gebruikt het om te cutten.

BF is ongeveer rond de 6.

Ik heb als Zyzz gedanst bij Qlimax, was ****ing nice. Een vrouwmensch dat ik vaag ken en een pilletje op had stond voor me helemaal te glunderen en probeerde mee te doen. Woooowww je bent echt een goeie danser!! En elke keer als ze wat zei knuffelde ze me zowat. Ze kon niet van me afblijven.

Echt epic :roflol:, geen beeldmateriaal ??

Ik weiger te geloven dat het de xtc was, het waren gewoon de zyzz-moves die haar k*tje liet soppen **** YEA

Wat is die zyzz dans dan? :roflol:

ik dans vaak ook als zyzz in discotheken werkt goed,

• #2.814
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hater.jpg

Ik zal wel eens een x een filmpje laten maken door een maat als ik zyzz-moves do.

Geef ik er wel m'n eigen draai aan. Shuffle-tectonic-robot dance

• #2.817
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven