Fitness Seller

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb als Zyzz gedanst bij Qlimax, was ****ing nice. Een vrouwmensch dat ik vaag ken en een pilletje op had stond voor me helemaal te glunderen en probeerde mee te doen. Woooowww je bent echt een goeie danser!! En elke keer als ze wat zei knuffelde ze me zowat. Ze kon niet van me afblijven.

Ik weiger te geloven dat het de xtc was, het waren gewoon de zyzz-moves die haar k*tje liet soppen **** YEA

Moet wel xtc zijn, ik ben echt fan van zyzz, waarschijnlijki een van de grootste, maar die gast kan echt niet dansen :roflol:

Moet wel xtc zijn, ik ben echt fan van zyzz, waarschijnlijki een van de grootste, maar die gast kan echt niet dansen :roflol:

Ik vond het eerst ook niets, maar volgens mij diggen de chicks het wel. Ik dans al tijdje zo en sommige chicks nemen het gewoon over. Over het algemeen zijn het gewoon de kerels die het k*t vinden.

Ik vond het eerst ook niets, maar volgens mij diggen de chicks het wel. Ik dans al tijdje zo en sommige chicks nemen het gewoon over. Over het algemeen zijn het gewoon de kerels die het k*t vinden.

Nee, hij probeert tektonic te doen maar het lijkt nergens op. Enigste redens dat chick het leuk vinden is dat je zo laat zien dat je wilt en puur omdat zyzz goddelijk lekker is
11rg3h3.png

Overigens krijg je als je kan dansen sowieso veel meer aandacht (ervaring)

Sinds ik kan dansen maak ik de gains van m'n leven.

Weet er iemand hoe groot en hoe zwaar Zyzz is?

Yes mirin'

Nee, hij probeert tektonic te doen maar het lijkt nergens op. Enigste redens dat chick het leuk vinden is dat je zo laat zien dat je wilt en puur omdat zyzz goddelijk lekker is
11rg3h3.png

Overigens krijg je als je kan dansen sowieso veel meer aandacht (ervaring)
true story brah:o

Dank je jonges. Nog eventjes te gaan.. :(

[Link niet meer beschikbaar]

mirin blonde chestbrah

Heeft iemand de omstreden zyzz c**k pics toevallig nog op zijn computer opgeslagen en kan die even posten (no homo).

Bedankt voor de link (no homo).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven