XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Best wel vette tattoo op zijn arm. Dat bloemstuk op zijn buik is niks :P

Volgens mij heeft jin access tot zijn facebook account:D

jin heeft geheime relatie met hem

• Topic Starter Topic Starter
jin heeft geheime relatie met hem

a0war7.jpg

fascinating.... tell me more.

weet jij het beste denk ik:P

Die tattoo op z'n buik is echt zo debiel, wtf bezielde hem om die te nemen echt?

Sowieso, blijkt daar vrij normaal te zijn om je lichaam onder te kalken terwijl dat hier echt not done is en als aso gezien wordt indien je het wel doet. Althans in zo'n mate dat je hele arm eronder zit. Zullen wel zelfde idee als de Amerikanen hebben over tattoos, onbegrijpelijk.

waar zijn de dbb meiden ,???? zie enkel jongens hiero ahhaahhah

Die tattoo op z'n buik is echt zo debiel, wtf bezielde hem om die te nemen echt?

Sowieso, blijkt daar vrij normaal te zijn om je lichaam onder te kalken terwijl dat hier echt not done is en als aso gezien wordt indien je het wel doet. Althans in zo'n mate dat je hele arm eronder zit. Zullen wel zelfde idee als de Amerikanen hebben over tattoos, onbegrijpelijk.

dude wtf? ****ing veel nederlanders zitte ook onder de tatoos

Uit welke Amish maatschappij kom jij dan waar tattoo's not done zijn?

kijk hem sjansen met die blonde chick

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat is hier baas aan? Eerder beschamend en epic fail. Triest superdude ventje die al 10 jaar trained en ontelbaar winny en oral kuurtje heeft genomen om 70kg te wegen met een sixpack en stel stekkepootjes ho ho ho applausje waard. Waarschijnlijk vroeger vaak gepest en persoonlijkheid en eigenwaarde stoornis heeft gehad en nu met zijn ripped body on cycle fotos over internet posts zichzelf preest als een god en andere mensen afkraakt. Alleen die t*ring kop al kippekont bek op zo'n monster jaw kaak en dat haar haha genetic fail. Boring next topic!

Ik ben het helemaal eens met hetgeen ik zwart gedrukt heb. Wel moet ik zeggen dat ik het knap vind van hem dat hij zo hard heeft getraind om het fysiek te behalen wat hij nu heeft.

Neem me niet al te serieus :P Alhoewel ik wel een hekel heb aan sl*tten, en al helemaal aan sl*tten die op dat soort jongens vallen. Dus daarom vind ik het wel een mooie reactie voor dr

Juist, soort zoekt soort.

schijnt dat zyzz al 100 sl*tten heeft gepakt in 1 jaar ofzo

Ja, dat zegt al genoeg over the awzome "zirrin". :rolleyes:

Maar als ie echt zoveel p*ssy krijgt als t lijkt dan ownt ie iedereen op dit forum zwaar!! Want dat is immers waar t om gaat in t leven de kwali- en quantiteit van p*ssy :)

En jij bent net zo'n loser als hij.

Wat een... "mannelijke" sl*t.. wat stoer ook dattie zulke foto's op het internet pleurt. Het is net alsof je "10.000 euries" (om maar even met een voorbeeld te komen, niet dattie meisjes dat geldbedrag waard zijn) per maand verdient, je daar foto's van maakt en op internet: "Guyzzz, zee what I have! :D".

En laat ik het maar niet over dat meisje hebben met "Azz's b*ch" op d'r rug.......

Precies, als ik hem al af wil nken als hetero-zijnde, reken dan maar dat veel vrouwen hetzelfde doen. Durf zelfs te wedden dat "Snoezepoes" coïtus met hem durft te hebben, voordat ze met hem is getrouwd...

Je slaat twee keer de plank mis. Nooit in mijn leven dat ik met zo'n vent zou willen trouwen, (ik zoek een MAN, met de nadruk op MAN, met eigenwaarde en iemand met intelligentie), laat staan mijn maagdelijkheid zou willen verliezen aan HEM :eek: en dat komt door 1) zijn hoofd en 2) zijn gedrag / karakter / persoonlijkheid, etc. Maar wel respect voor dat lichaam! :D

Lijkt me een persoon die een paar keer heeft gekuurd imo als je kijkt naar foto's hoe hij er eerst uitzag

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je slaat twee keer de plank mis. Nooit in mijn leven dat ik met zo'n vent zou willen trouwen, (ik zoek een MAN, met de nadruk op MAN, met eigenwaarde en iemand met intelligentie), laat staan mijn maagdelijkheid zou willen verliezen aan HEM :eek: en dat komt door 1) zijn hoofd en 2) zijn gedrag / karakter / persoonlijkheid, etc. Maar wel respect voor dat lichaam! :D

hater

stiekem wil je hem :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven