AndroidHealthClinic

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het mooi dat sommige denken zijn persoonlijkheid te kennen aan een handvol foto's en een filmpje of 2.

Mooi ook dat sommige mensen weten te denken wat andere mensen denken.

Haha dat er serieus mensen zijn die offended zijn

:roflol::roflol:

Niet te geloven, ik voer hier gewoon een act up en deze brahs zijn egt pissed lmao come at me

Die 20cm. dikke betonnen plaat voor je harses hoort zeker ook bij je act?

oww wat zijn we pissed zeg, wanne debiel ben jij

qft

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

indirect omdat mensen jaloers zijn is zijn personality ****ed up ;)

ben het eens met jinkazama

Geldt niet voor mij, ik blijf erbij dat ie een goed lichaam heeft en een zieke geest.

• Topic Starter Topic Starter
1umad.gif

bijna 450 posts voor een gast die er zo uitziet? HAHAHAAHA gtfoh. kan iemand deze shit sluiten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zyzz zijn gezicht ziet er swolen uit, not good

heeft ie weer zo'n gay broekje aan

wat een ****ing lelijke tattoo is dat op zijn buik:S
en jinkazama, volgens mij is er al 1000 keer gevraagd hoe je aan die foto's komt, elke keer wordt de vraag vermijdt, begin wel een beetje nieuwsgierig te worden hoe je er aan komt:P

wat een ****ing lelijke tattoo is dat op zijn buik:S
en jinkazama, volgens mij is er al 1000 keer gevraagd hoe je aan die foto's komt, elke keer wordt de vraag vermijdt, begin wel een beetje nieuwsgierig te worden hoe je er aan komt:P

Staan gewoon op internet, beetje zoeken...

Schijnt dat die de laatste tijd veel lelijker is geworden: fysiek is nu veel minder omdat zijn kuur over is, lelijke tattoos en dikke hamsterwangen heeft hij gekregen.

Schijnt dat die de laatste tijd veel lelijker is geworden: fysiek is nu veel minder omdat zijn kuur over is, lelijke tattoos en dikke hamsterwangen heeft hij gekregen.

Zie je ook op die enen foto. Houdt waarschijnlijk veel vocht vast.

Hij zal wel snel weer een volgend kuurtje zetten. Snap niet dat er mensen zijn die er zoveel respect voor hebben. Moest dit naturel zijn, respect all the way maar wie weet hoeveel kuurtjes hij er al heeft opzitten en veel massa heeft hij nog altijd niet.

idd waar is zijn monster jaw opeens heen?

the empire has fallen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ecto Zyzz :)

zyzzchipmunk.jpg

wtf heeft ie met zijn gezicht gedaan

Zie je ook op die enen foto. Houdt waarschijnlijk veel vocht vast.

Hij zal wel snel weer een volgend kuurtje zetten. Snap niet dat er mensen zijn die er zoveel respect voor hebben. Moest dit naturel zijn, respect all the way maar wie weet hoeveel kuurtjes hij er al heeft opzitten en veel massa heeft hij nog altijd niet.

In een paar oudere foto's moet ik zeggen dat hij er wel erg goed uit zag, vond de 'esthetiek' (lol :o) van zijn fysiek met die monsterchest + zijn haast uit steen gehouwen midsectie erg goed, en dat icm met die gladde arab look, getanned, ge-epileerd en getatooeerd en al + opvallend haar en een opvallende kaaklijn creert kennelijk een rolmodel voor velen.
Ik lees af en toe bb.com maar waardoor en waarmee hij precies zo beroemd is geworden dat weet ik helaas niet (misschien weet jinkazama het?).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven