AndroidHealthClinic

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag zwarte skinny jeans gekocht.

jelly?

als ik op straat mensen zie met een skinny jeans !
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha nice pic! heb die vid. gezien - jammer genoeg geen ernstige breuken opgelopen.

Zoals narcissus zegt: skinny jeans laten je bovenlichaam nog groter lijken. u mad?

+1, te samen met het accentueren van je quads. in ieder geval motiveert het ook om mijn benen niet te hard te trainen, en een extra armdag in te lassen.

U BBers mad?

Vraagje, waar heb jij hem gekocht? Je bent ongeveer evenlangs als ik maar ik kan ze niet vinden voor mijn lengte. Yeah, i mirin.

Hoeveel zou zyzz vragen om op zijn fandag in nl te komen brah's ???

per persoon die aanwezig is ?

Nee gewoon 70 aus dollar per uur

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Eeen retour ticket kost voor zyzz zo'n 4000 a 5000 euro reken dan nog maar eens 1500tot2000 euro om zyzz te huren voor een dag.

Dan waarschijnlijk nog extra dingen regelen voor de zyzzdag zelf.:rolleyes:

Donaties kunnen bij mij gedaan worden.

Zyzz is onbetaalbaar.

Skinny jeans mogen alleen op Zyzz

Als je als niet-zyzz met een skinny jeans rondloopt, heeft iedereen het recht om je publiekelijk uit te schelden voor homo. Kan me niet schelen dat je quads mooi zichtbaar zijn, je bent gewoon een Fag. Draag je ook ballenknijpers omdat je lul dan mooi uitkomt? Of panty's?... komen je quads NOG mooier uit!

Ik draag vaak niks, komen ze nog beter uit.

Voor Zyzz zijn aanwezigheid is dat een koopje.

Klopt maarja, wie gaat dat verzamellen? Wie gaat iets organiseren? Wie willen er mee betalen? Waar gaan we het doen? Wanneer?

Als we zoiets doen kunnen we hem beter op dit forum zien te krijgen, wat al lastig is aangezien iedereen nederlands praat (of een poging doet tot:roflol:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven