Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt maarja, wie gaat dat verzamellen? Wie gaat iets organiseren? Wie willen er mee betalen? Waar gaan we het doen? Wanneer?
Als we zoiets doen kunnen we hem beter op dit forum zien te krijgen, wat al lastig is aangezien iedereen nederlands praat (of een poging doet tot)
Skinny jeans mogen alleen op Zyzz
Als je als niet-zyzz met een skinny jeans rondloopt, heeft iedereen het recht om je publiekelijk uit te schelden voor homo. Kan me niet schelen dat je quads mooi zichtbaar zijn, je bent gewoon een Fag. Draag je ook ballenknijpers omdat je lul dan mooi uitkomt? Of panty's?... komen je quads NOG mooier uit!

Langs de deuren gaan, subsidie krijgen. Door Zyzz gaan mensen naar de sportschool waardoor het aantal mensen met overgewicht daalt!Klopt maarja, wie gaat dat verzamellen? Wie gaat iets organiseren? Wie willen er mee betalen? Waar gaan we het doen? Wanneer?
Als we zoiets doen kunnen we hem beter op dit forum zien te krijgen, wat al lastig is aangezien iedereen nederlands praat (of een poging doet tot)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Chestbrah in da house
Langs de deuren gaan, subsidie krijgen. Door Zyzz gaan mensen naar de sportschool waardoor het aantal mensen met overgewicht daalt!
Lijkt me niet zo moeilijk.
mirin' ur quads.
wtf

wtf
Nu heb ik echt zin om een troll account te maken op forums met de naam remko en dan vragen als er homo's zijn en die video linken
Weet er iemand forums voor homo's ?