Fitness Seller

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt maarja, wie gaat dat verzamellen? Wie gaat iets organiseren? Wie willen er mee betalen? Waar gaan we het doen? Wanneer?

Als we zoiets doen kunnen we hem beter op dit forum zien te krijgen, wat al lastig is aangezien iedereen nederlands praat (of een poging doet tot:roflol:)

You take shit way to serious brah.

Skinny jeans mogen alleen op Zyzz

Als je als niet-zyzz met een skinny jeans rondloopt, heeft iedereen het recht om je publiekelijk uit te schelden voor homo. Kan me niet schelen dat je quads mooi zichtbaar zijn, je bent gewoon een Fag. Draag je ook ballenknijpers omdat je lul dan mooi uitkomt? Of panty's?... komen je quads NOG mooier uit!

homofoob!:mad:

Klopt maarja, wie gaat dat verzamellen? Wie gaat iets organiseren? Wie willen er mee betalen? Waar gaan we het doen? Wanneer?

Als we zoiets doen kunnen we hem beter op dit forum zien te krijgen, wat al lastig is aangezien iedereen nederlands praat (of een poging doet tot:roflol:)
Langs de deuren gaan, subsidie krijgen. Door Zyzz gaan mensen naar de sportschool waardoor het aantal mensen met overgewicht daalt!

Lijkt me niet zo moeilijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Chestbrah in da house

wo0t hij is echt koel:roflol:

ik vind dat zyzz elke dag een nieuwe foto moet posten

Ill do anything,..............................................not sm OK

OK

OK

Ze zijn bezig met een nieuw filmpjes. Met nieuwjaar bij Armin van Buuren wordt het meeste materiaal geschoten, ben benieuwd:D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven