Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
rechtstreeks van zijn facebook

Jennifer zegt:
Klopt
Ik blijf alleen helaas sceptisch tegenover mooie mannen
Blijf altijd denken dat ze fake zijn
Rick Nieuw record 180kg bankdrukken! zegt:
Dat het eigenlijk players zijn?
Jennifer zegt:
Vandaar die vraag over die foto's
o op zo'n manier
Jennifer zegt:
Ook
ja dat blijf ik ook wel over mooie meiden
zie wel is beroemheden als foto voorbij komen
Jennifer zegt:
Zo en niet te zuinig ook haha
Gelukkig ken ik ze vaak wel maar ja soms niet
En dan trap je erin
Kneuzen
ik ben er zover ik weet nog niet in getrapt
Jennifer zegt:
Nou ik sowieso een keer
Had m zelfs aan de telefoon gehad
en toen met daten leek die afschuwelijk te zijn?
Jennifer zegt:
Nee zover is het niet gekomen
Ik ben vrij handig met Google
Uiteindelijk kom ik overal achter
Code:Jennifer zegt: Klopt Ik blijf alleen helaas sceptisch tegenover mooie mannen Blijf altijd denken dat ze fake zijn Rick Nieuw record 180kg bankdrukken! zegt: Dat het eigenlijk players zijn? Jennifer zegt: Vandaar die vraag over die foto's Rick Nieuw record 180kg bankdrukken! zegt: o op zo'n manier Jennifer zegt: Ook Rick Nieuw record 180kg bankdrukken! zegt: ja dat blijf ik ook wel over mooie meiden zie wel is beroemheden als foto voorbij komen Jennifer zegt: Zo en niet te zuinig ook haha Gelukkig ken ik ze vaak wel maar ja soms niet En dan trap je erin Kneuzen Rick Nieuw record 180kg bankdrukken! zegt: ik ben er zover ik weet nog niet in getrapt Jennifer zegt: Nou ik sowieso een keer Had m zelfs aan de telefoon gehad Rick Nieuw record 180kg bankdrukken! zegt: en toen met daten leek die afschuwelijk te zijn? Jennifer zegt: Nee zover is het niet gekomen Ik ben vrij handig met Google Uiteindelijk kom ik overal achter

Jennifer zegt:
Geen idee
Foto's scoren denk ik
haha hoop moeite
zijn genoeg sites waar je dat kan zien
Jennifer zegt:
Precies
Ja maar niet die hè
En is stuur ook niet dat soort fotos
kzou ze niet doen maar wel blijvenplayen brah;p welke foto(s) van zyzz gebruik je btw?Code:Jennifer zegt: Geen idee Foto's scoren denk ik Rick Nieuw record 180kg bankdrukken! zegt: haha hoop moeite zijn genoeg sites waar je dat kan zien Jennifer zegt: Precies Ja maar niet die hè En is stuur ook niet dat soort fotos
Smile b*ch your on DBB
http://i53.tinypic.com/9qb3a8.png
http://i52.tinypic.com/34zg84y.png
Na een tijdje willen ze je zien op de webcam.. Succes!

-1, zou er best wel coïtus mee willen hebben

ik zou het met een doorgeprikte condoom doen zodat ze mijn waarschijnlijk debiele baby moet dragenik ook maar proberen eerder klaar te komen, en vlak voor zij komt zeggen
wat een ****ing vatsig wijf ben je ook en hem er uit trekken en nooit meer van je laten horen.
she mad brah

ik zou het met een doorgeprikte condoom doen zodat ze mijn waarschijnlijk debiele baby moet dragen![]()