- Waardering
- 325
- Lengte
- 1m93
echte mirrers registreren zich ook op bodybuilding.com op misc daar is zyzz groot(er) geworden.
allang gedaan, alleen dat forum gaat me te snel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echte mirrers registreren zich ook op bodybuilding.com op misc daar is zyzz groot(er) geworden.

Hoe kan hij trouwens broer van hercules zijn? Terwijl Hercules de zoon van jupiter was.. en heracles de zoon van Zeus was. Al word er bij beide wss wel hetzelfde bedoeld.
fixeddit.
hij is buffer dan 80% van dbb bij elkaar opgeteld
Hoe kan hij trouwens broer van hercules zijn? Terwijl Hercules de zoon van jupiter was.. en heracles de zoon van Zeus was. Al word er bij beide wss wel hetzelfde bedoeld.
dus sofiane en krakatoa, jullie gebruiken een stijltang voor jullie haar?(no homo?)
Nee, dankzij mijn techniek kan ik dat kapsel tevoorschijn toveren binnen 10 minuten, zonder stijltang. Manier van droogwrijven na het douchen is erg belangrijk, dan de juiste wax in de juiste hoeveelheid en dan op bepaalde punten nog Taft haarlak om stevigheid te krijgen waar het nodig is.
It's ****ing science brah!!1
Ik heb krullen is er nog hoop voor mij dat ik zo'n kapsel kan doen
wat is dit voor gast joh? Mooi fysiek hoor, daar niet van.
god.wat is dit voor gast joh? Mooi fysiek hoor, daar niet van.
Ik heb echt al tientallen gels/waxes geprobeerd en dit is de beste combi imo.
![]()
![]()
![]()
Potje wax is 5 euro geloof ik, wel prijzig maar je doet er lang mee en het is ****ing goed spul. Dan heb je nog de taft spray, je hebt 4 sterktes. Je moet de sterkste hebben, nummer 4: Ultra strong.
Combinatie wax - lak zorgt ervoor dat je je haar kan vormen zoals je wil maar het niet steenhard wordt, het blijft gewoon elastisch. En wat betreft kapsel van Zyzz.. ja als je erg veel slag in je haar hebt moet je misschien wel stijlen maar ik heb daar geen last van. Onthoud dat je echt maar een klein beetje van beiden nodig hebt. Spul is krachtig