XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen deze is ook al goed!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Elke wax is eigenlijk wel geschikt voor het Zyzz naturel effect. Die wax van fructis werkt ook goed btw. De wax wel in combinatie met haarspray gebruiken anders zakt het in. Gel zuigt in dat opzicht hard, krijg je echt zo'n natte gladde look van.

welk kapsel doen jullie btw zn oud of zn nieuw?

we al demand a tutorial :)

(officially mirin' now)

Ik heb veel te weinig haar voor een zyzz look.. :(

Wanneer gaan wij eens trollen @ een festival met onze DBB godlike aesthetic crew?:D

Defqon.1 anyone? Hardcore trollezz

hoeveel gewicht is dit ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
weet iemand verder nog stats van hem zoals bp en zo

heb srs antwoord nodig voor me trollin

waar zijn de echte zyzz kenners ???????????????????????????

waar zijn de echte zyzz kenners ???????????????????????????

250kg 20kg stang 115 kg elke kant hij heeft ook een topic er over

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

doet vooral zn bp met dumbbells maar zn incline is 105x10x3 op een vid dat ik eens zag.

welk kapsel doen jullie btw zn oud of zn nieuw?

Nieuw ofc, dat oude vind ik niet mooi (beetje gayish manga-style man) Alleen in de laatste week voor ik naar de kapper ga is het wel meer richting z'n oude haircut.

Ik ga geen tutorial maken :P Zo moeilijk is dat kapsel nou ook weer niet. Het moet alleen al wel goed geknipt zijn anders kan je stylen wat je wil.. dan lukt het gewoon niet.

Nieuw ofc, dat oude vind ik niet mooi (beetje gayish manga-style man) Alleen in de laatste week voor ik naar de kapper ga is het wel meer richting z'n oude haircut.

Ik ga geen tutorial maken :P Zo moeilijk is dat kapsel nou ook weer niet. Het moet alleen al wel goed geknipt zijn anders kan je stylen wat je wil.. dan lukt het gewoon niet.
JAwel maak WEL een tutorial.
Kan het ook met krullen als ik ze stijl?

Wanneer gaan wij eens trollen @ een festival met onze DBB godlike aesthetic crew?:D

Ik doe niet anders brah. Aankomend jaar sws bij: Defqon, Decibel, Q-base, Free your mind, Mysteryland en ofcourse Qlimax. Hardbass aankomende feb. is nog twijfelgevalletje, vond vorig jaar een beetje tegenvallen + ik heb geld nodig om vakantie te betalen.

JAwel maak WEL een tutorial.
Kan het ook met krullen als ik ze stijl?

Kan wel, alleen je haar wil uit zichzelf weer krullen dus moet je het iedere dag stijlen. En ga er maar vanuit dat je aan het einde van de dag weer half krullen hebt. Een ex van me stijlde het ook een tijdje, die had na het nken alweer krullen xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven