MuscleMeat

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik houd wel van wat vlees op mn bord/t

He jongens vinden jullie het niet een beetje te ver gaan met dat meisje. Als die foto's bekend worden bij haar vrienden/op school dan zal ze de rest van haar schoolperiode gepest worden. Ook zijn haar kansen voor sommige banen dan ook al gelijk verpest. Het is gewoon nog een jong tienermeisje dat verliefd is op iemand die niet is wie die zegt dat ie is (wat al zielig genoeg voor haar is). Dit gaat echt te ver.

Haar naieviteit is haar probleem en niet die van ons. Ik hoop voor je dat je trouwens niet serieus bent..

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

ik houd wel van wat vlees op mn bord/t

Maar volgens mij heeft ze geen kont..

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.868

Dat meisje kan op deze leeftijd nog geen rationele keuzes maken, ik durf te wedden dat ze nig niet eens 18+ is

LoL 3 pagina´s per dag komen erbij ofzo?

Zo komt de 300pagina's wel heel dicht in de buurt.

Keep it up guys :thumbs:

nice, behalve dat het my is en niet mine :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.873
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Boeiend denk hoe ze er ligt terwijl jij je genotsstaaf naar binnen werkt en die tietelen die je ziet jiggelen bij elke stoot
hmmmm

Jij moet je schamen jongenman! Jij verwoest een leven van een nog jong naief ongevormd meisje! En je zal haar nooit nken omdat je trollt

He jongens vinden jullie het niet een beetje te ver gaan met dat meisje. Als die foto's bekend worden bij haar vrienden/op school dan zal ze de rest van haar schoolperiode gepest worden. Ook zijn haar kansen voor sommige banen dan ook al gelijk verpest. Het is gewoon nog een jong tienermeisje dat verliefd is op iemand die niet is wie die zegt dat ie is (wat al zielig genoeg voor haar is). Dit gaat echt te ver.

Whiteknight/10
notsureifsrs/10
care/10

live<3laugh<3zyzz<3

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Boeiend denk hoe ze er ligt terwijl jij je genotsstaaf naar binnen werkt en die tietelen die je ziet jiggelen bij elke stoot
hmmmm

post is wat meer van dat msn gesprek, blijft genieten die shit

dan heb je nog niet gezien wat ik op jimmy's topic heb gepost hahaha:hahaha:
**** girls en hun gevoelens man nken en dumpen di shit !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven