AndroidHealthClinic

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij moet je schamen jongenman! Jij verwoest een leven van een nog jong naief ongevormd meisje! En je zal haar nooit nken omdat je trollt

Die foto's heeft ze al wel langer dan vandaag dus met andere woorden ze is een sl*t. Ze krijgt sowieso nog een keer de deksel op haar neus als je zulke foto's naar onbekenden stuurt. Dan kan het beter naar iemand zijn die troll'd dan een verkrachter, loverboy of pedofiel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

He jongens vinden jullie het niet een beetje te ver gaan met dat meisje. Als die foto's bekend worden bij haar vrienden/op school dan zal ze de rest van haar schoolperiode gepest worden. Ook zijn haar kansen voor sommige banen dan ook al gelijk verpest. Het is gewoon nog een jong tienermeisje dat verliefd is op iemand die niet is wie die zegt dat ie is (wat al zielig genoeg voor haar is). Dit gaat echt te ver.
lol

serieus ga niet off topic hier man, post alleen zyzz related of maak anders lekker een eigen topic over je kansloze leven.

u mad broskis?
haters gonna hate anyways
come at me brahs

*gif van boze n*ger die zn lach niet kan inhouden* hahaa ik was trolling boyz don't worry. Stuur dr die naaktfoto van zyzz en zeg dr dat je wat terugverwacht.
Heeft iemand die site nog waar je zyzz vragen kan stellen?

1m68 hoe doe je dat eigenlijk met optrekken?
vraag je dan of iemand je wilt optillen of maak je een soort trappetje van gewichten
Ga jij nou maar met je imaginary dumbbells spelen en kom terug ben als je irl net zo buff bent als in je fantasy ''Rickkert''

height:1m68
status: mm
mirin midget

*gif van boze n*ger die zn lach niet kan inhouden* hahaa ik was trolling boyz don't worry. Stuur dr die naaktfoto van zyzz en zeg dr dat je wat terugverwacht.
Heeft iemand die site nog waar je zyzz vragen kan stellen?

[Link niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven