no time left
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat heeft zyzz ons niet verteld , van daar zyn tatoo![]()
1 pagina terug staat een link met shitload of pics waaronder diejawel hoor hij vermelde er ooit iets van op zn buik maar twas niet duidelijk.
waar heb je dat vandaan btw, link plz brah
wat is het eigenlijk verbrand oid?
---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------
1 pagina terug staat een link met shitload of pics waaronder die

Haha ja is echt easy.damn , ik hoopte op een thread met een verhaal van zyzz.
en kersepit, damn met zyzz als fake profiel heb je echt 0,0 game nodig niet normaal![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat heeft zyzz ons niet verteld , van daar zyn tatoo![]()

ik dacht eerst aan roids vlekjesToen die kip aan het bereiden was, kwam er wat olie op zijn buik.
Ja hij kookt zonder shirt
srs
Dit is DBB en in serieuze secties is die rotzooi ongewenst. Wat er in allerlei of geouwehoer gebeurt boeit me wat minder maar als BB-secties vervuild worden met U Mad-crap dan is het tijd om in te grijpen. Jullie Zyzz-rukkers zijn niet de enigen die dit forum gebruiken.

Ja man, jij als 15 jarige player guru weet natuurlijk precies hoe het zit.![]()

Dit is DBB en in serieuze secties is die rotzooi ongewenst. Wat er in allerlei of geouwehoer gebeurt boeit me wat minder maar als BB-secties vervuild worden met U Mad-crap dan is het tijd om in te grijpen. Jullie Zyzz-rukkers zijn niet de enigen die dit forum gebruiken.
Kzou het maar eens goed lezen marcel misschien heb jij er ook nog wel wat aan!![]()