Kwarkvreter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 87kg
Film jezelf is dan, wij geven wel feedback <3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe veel stomme dingen op Dbb maar dat is er toch 1 waarvan ik weet dat die nooit gaat gebeuren.Ja dat jonge maar het gaat zo snel dat ik niet eens de tijd heb om te zien wat er nou gebeurd.
Omdat ik nu erbij stil sta dat ik die dans helemaal niet goed wil kennen omdat ik dan chicks ga versieren ofzo maar wil eigenlijk gewoon 1 dansje van zyzz kennen uit zn filmpje omdat het gewoon ****ing vet is om te doen tijdens het uitgaan met vrienden

Omg thanks heb vannacht niet geslapen man voel me net een syndroom met down.download
zet in windows moviemaker
voeg vertraag effect toe
profit
Omg thanks heb vannacht niet geslapen man voel me net een syndroom met down.

Doe veel stomme dingen op Dbb maar dat is er toch 1 waarvan ik weet dat die nooit gaat gebeuren.
Althans, zo lang ik het nog niet goed kan.
Edit: maar ligt het aan mij of dans zyzz nu echt gewoon heel anders. En die chestbrah helemaal.[/QUOTE]
Komt omdat hun een hele houterige stijl hebben.
Zelfde als bij melbourne shuffle( als zyzz dat doet ziet het er ook anders uit dan het eigenlijk hoort.
http://www.youtube.com/watch?v=-UoCEoym6R0&feature=related
vanaf 11s.
of
http://www.youtube.com/watch?v=oM_7meE_A7k
Zyzz kan best aardig bewegen, maar als je het met goed dansers vergelijkt lijkt het op niks.
Maarja hij besteed liever zijn tijd aan bbing en trolling enz dan aan dansen, wat erg veel tijd kost om een stijl goed te beheersen.
Editz:
Waarom is mijn post zo verdoet. filmpje staat er 2 keer en andere filmpje staat alleen een link. En me tekst is paars![]()
Ja misschien toch maar tegen mijn principes in, die filmpjes over and over kijken tot ik het kan.Dat kan ja.
Wat je anders kunt doen is de filmpjes van zyzz bekijken en gewoon de bewegingen overnemen. Zo moeilijk kan het niet zijn want het zijn hele simpele bewegingen die ze doen.

fappen= postenno time left, BlaRock, cwM, j2thes, Kersenpit, kiboko1, Kwarkvreter, Lukazz, Nick023, Satisfaction, Sofiane, tommieee, willem9, zurky