AndroidHealthClinic

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol tuurlijk zijn 't best oude foto's, ik wil er alleen mee zeggen dat je er zelf ooit niet veel beter hebt bijgestaan.
Overigens vind ik voor mezelf 11 kilo in 5 maanden geen slechte gains.

Not mad, not mirin, definitely not jelly.

Lol tuurlijk zijn 't best oude foto's, ik wil er alleen mee zeggen dat je er zelf ooit niet veel beter hebt bijgestaan.
Overigens vind ik voor mezelf 11 kilo in 5 maanden geen slechte gains.

Not mad, not mirin, definitely not jelly.

Je moet me ook niet zo gemeen zien, iedereen begint ergens maar als je aan zyzz komt word ik kwaad, heel kwaad.

Dbb dancebattle brahs?

We moeten gewoon een ZyzzCrew oprichten en dan gaan we allemaal dat dansje leren en dan gaan we in de zomer naar een groot strandfestival waar we vervolgens lekker gaan trollen en onze moves laten zien:) En dan huren we zyzz ook

5550 posts :heart: zyzz :heart:

We moeten gewoon een ZyzzCrew oprichten en dan gaan we allemaal dat dansje leren en dan gaan we in de zomer naar een groot strandfestival waar we vervolgens lekker gaan trollen en onze moves laten zien:) En dan huren we zyzz ook

Zou wel epic zijn. :)

je zit er 100 naast vriend..

2cqfipf.png

hoe maak je hier een groep op Dbb ?

:fuu:
Die zyzz pics hebben me verblind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven