MuscleMeat

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn genoeg serieuze topics die zonder aanleiding vol met 'u mad' e.d. staan.
En over dat midget gedoe, stallone is 5'9, is die soms beta?
Liever 1m70 dan 2m10.

Come at me lange slungels.

U mad is van jersey shore, net als come at me brah enz.

U MAD?

Stallone is ook beta met zijn in elkaar geslagen kop.

U MAD again?

Goed, 70 hele kg's dan. Poeh, poeh. Nogmaals, dutchbodybuilding. Er wordt gekeken naar fysiek, niet naar de kin, haarlijn of w/e. Dus m.b.t fysiek kan iemand zeker gedwarfed worden. Maar een discussie met jou hebben is nogal zinloos, liefde maakt nou eenmaal blind.

Sinds wanneer ligt er feitelijk vast wat betere aesthetics zijn of wat indrukwekkender oogt? Zet overal voor 'mijn mening is dat..' en ik geef je gelijk. Wat dat betreft zitten wij niet op één lijn. Maakt verder niet uit, maar waar het mij om gaat is dat het prachtige fysiek niet afgedaan wordt als iets wat even te halen is omdat hij slechts 1,70 is. Daar zit veel meer werk en dedication in dat het fysiek van Zyzz, daar kan je op geen enkele manier omheen.

Het is ook zo makkelijk he. Je post even wat bekende quotes die je gelezen hebt en je hoort er helemaal bij. Jij was zeker ook die jongen die op 13-jarige leeftijd zijn eerste sigaret opstak om dat al die andere jongens dat ook deden en op 19-jarige leeftijd een fles tequila naar binnen werkte omdat je er dan bij hoorde volgens de verenigingsmaatjes. Mafkees.

Ik rook niet. Ben ook geen meeloper, wou alleen even stoken.

Dat mensen hier nog serieus discussie proberen te voeren dat is gewoon zielig.

Debaaszelf
Leeftijd: 23
Stats: 1m78 75kg - en ik schat de 14-16%
dat is pas zielig! laat zyzz gerust en Mirin hem hard!

Goed, 70 hele kg's dan. Poeh, poeh. Nogmaals, dutchbodybuilding. Er wordt gekeken naar fysiek, niet naar de kin, haarlijn of w/e. Dus m.b.t fysiek kan iemand zeker gedwarfed worden. Maar een discussie met jou hebben is nogal zinloos, liefde maakt nou eenmaal blind.

Heel toevallig is dit humor en geouwehoer en heeft heel weinig met bodybuilding te maken.

En 70 kg, 2 jaar geleden droomde ik van 70 kg.

U MAD?

Verder heb ik ook nooit gezegt dat ik buff ben, gelijk het woord wat je wel mag gebruiken

outbuffed.

now gtfo please.

Ik vind dat sommigen hier te ver gaan met lengte, ik bedoel dat is genetisch bepaald. Deze uitspraken kunnen echt hard aankomen bij een klein persoon. Zijn zat leuke meisjes te vinden van 1,70 en kleiner.

Not mad, just worried

:roflol:
serieus dat is mijn probleem niet. het idee dat je al kleinere meisjes moet selecteren om er niet als een belachelijke stumperd uit te zien, maakt het al onmogelijk om een echte alpha te zijn.
Vraag maar eens aan een meisje hoe haar ideale man er uitziet, vaak is het wel iets in de trant van: groot en beschermend, nooit iets als klein en schattig.

Face it, een kleine lengte is als een kleine lul en een lelijke kop, je kan het heus wel compenseren door iets anders (geld of humor ofzo), maar diep van binnen zou het meisje het toch graag anders hebben gezien.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.726
Ik vind dat sommigen hier te ver gaan met lengte, ik bedoel dat is genetisch bepaald. Deze uitspraken kunnen echt hard aankomen bij een klein persoon. Zijn zat leuke meisjes te vinden van 1,70 en kleiner.

Not mad, just worried

lol i see what you did there

Het vervelende is dat het 2 maanden geleden grappig was en het nu alleen maar irritant is. Maakt verder niet uit hoor, je bent tensotte debaaszelf.

Heel toevallig is dit humor en geouwehoer en heeft heel weinig met bodybuilding te maken.

En 70 kg, 2 jaar geleden droomde ik van 70 kg.

U MAD?

Verder heb ik ook nooit gezegt dat ik buff ben, gelijk het woord wat je wel mag gebruiken

outbuffed.

now gtfo please.

Humor & Geouwehoer op een bodybuildforum. Kan aan mij liggen, maar ik zie toch enigzins de connectie met bodybuilders. Of iig, die zou er moeten zijn - in dit topic komen ze weinig voor.

Je hoeft ook helemaal niet te zeggen dat je buff bent, want iedereen hier weet dat je dat niet bent. Je zit er toch wel een beetje mee, waarom zou je anders je bw weghalen bij de stats. Doet het pijn, Bob?

Laatst bewerkt:
hahaa rot op met die ene fag die 2 pagina's terug wordt gepost.

zyzz all the way

haters gonna hate

and im mirin zyzz
(no homo)
bedoel je deze?
33pagdx.jpg

u mad?

Sinds wanneer ligt er feitelijk vast wat betere aesthetics zijn of wat indrukwekkender oogt? Zet overal voor 'mijn mening is dat..' en ik geef je gelijk. Wat dat betreft zitten wij niet op één lijn. Maakt verder niet uit, maar waar het mij om gaat is dat het prachtige fysiek niet afgedaan wordt als iets wat even te halen is omdat hij slechts 1,70 is. Daar zit veel meer werk en dedication in dat het fysiek van Zyzz, daar kan je op geen enkele manier omheen.

Ik heb ook niets aan te merken op het fysiek van die bergbeklimmer, maar de discussie op bb.com gaat er over dat deze man betere aesthetics zou hebben dan Zyzz en daar ben ik het niet mee eens. Het is wetenschappelijk bewezen dat langere man het over het algemeen beter doen bij vrouwen dan een kleine man. Hij is klein en gedrongen terwijl Zyzz juist tall & lean is. Puur aestetisch doet deze man onder voor Zyzz, maar qua massa heeft hij inderdaad het voordeel. Dan nog te zwijgen over het feit dat Zyzz jong en good looking is (no homo) en hij eruit ziet als een 40+'er.

Laatst bewerkt:

Not mad, just worried

Het is bij mij ook genetisch bepaald dat ik voor me 18e niet boven de 60kg uit kwam bij 1m90+.

Dat ik dunne polsjes heb, kleine kuiten. Denk je dat het leuk was dat mensen altijd tegen me zeiden dat ik meer moest gaan eten? Dat mensen zeiden dat ik spaghetti armen en benen had? (enigste aan mijn lichaam waar ik altijd blij mee ben geweest is mijn lengte en mijn piemol)

Nee, daarom ben ik ook met deze sport begonnen.

Laatst bewerkt:
Het is bij mij ook genetisch bepaald dat ik voor me 18e niet boven de 60kg uit kwam bij 1m90+.

Dat ik dunne polsjes heb, kleine kuiten. Denk je dat het leuk was dat mensen altijd tegen me zeiden dat ik meer moest gaan eten? Dat mensen zeiden dat ik spaghetti armen en benen had? (enigste aan mijn lichaam waar ik altijd blij mee ben geweest is mijn lengte en mijn piemol)

Nee, daarom ben ik ook met deze sport begonnen.

Had? je ziet er nog altijd als een uitgemergelde bottenzak uit hoor. Toch succes met je doelen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.737
Het vervelende is dat het 2 maanden geleden grappig was en het nu alleen maar irritant is. Maakt verder niet uit hoor, je bent tensotte debaaszelf.

Humor & Geouwehoer op een bodybuildforum. Kan aan mij liggen, maar ik zie toch enigzins de connectie met bodybuilders. Of iig, die zou er moeten zijn - in dit topic komen ze weinig voor.

Je hoeft ook helemaal niet te zeggen dat je buff bent, want iedereen hier weet dat je dat niet bent. Je zit er toch wel een beetje mee, waarom zou je anders je bw weghalen bij de stats. Doet het pijn, Bob?

Tegenwoordig ben ik best blij met mijn stats, ik mag helemaal niet klagen. Daarnaast bewonder ik mijn eigen aestetics. Ik sta zo droog als een woestijn. Overal ideale aanhechtingen behalve biceps. Ik ben alleen nog niet zo "buff", maar dat komt met de jaren. Iemand die zo over bbing praat als jijzelf zou dondersgoed moeten weten dat bodybuilding een sport is waar je lang overdoet, voordat je iets bereikt.

Overigens, heb je nog niet in de gaten dat hier in dit topic weinig serieus word gezegt. Ja ik bewonder zyzz keihard. Maar wil ik aan zijn lul zuigen? nee

Eigenlijk wel(no homo)

U MAD?

GTFO then

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Fap fap fap (no homo)

Had? je ziet er nog altijd als een uitgemergelde bottenzak uit hoor. Toch succes met je doelen :)

Dankje, ik heb genoeg mensen die tegen mij opkijken.

Spreek idd met had, want hoor dit tegenwoordig nooit meer irl.

Bishes mirin to.

U MAD?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven