Debaaszelf
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt ervan als de zyzzlovers gaan trollen in serieuze topics.
http://4.bp.blogspot.com/_J3tiPb_cq...AABE/_1ubLWmIHlg/s1600/Thailand_2008_0147.jpg
Gtfo this topic brah.
Als alle haters nou gewoon uit dit topic blijven en niet in andere topics zelf over zyzz posten dan zul je maar weinig van hem horen.
Op een U MAD/mirin/come at me brah na. maar dat is niet van zyzz ofzo hij gebruikt het gewoon.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als een hater op het forum de term zyzz gebruikt in een topic dan word daar automatisch op gereageerd. Lijkt me duidelijkk.
Zou jij eens een foto kunnen posten? Ben benieuwd hoe je erbij staatZet ze naast elkaar en Zyzz oogt indrukwekkender, gewoon omdat hij langer en leaner is. Bigger is not always better. Iedereen ziet dat hij buffer is dan Zyzz, daar gaat het niet om. De discussie draait om de aesthetics, en zyzz beschikt over betere aesthetics dan deze dude. Gewoon omdat hij langer is, droger staat, betere bone structure heeft en in de ogen van mensen die net beginnen met trainen als voorbeeld wordt beschouwd. Als die dude naast mij komt staan met m'n 113 kg bij 1.96 wordt hij ook gedwarfd, maar dat wil nog niet zeggen dat mijn aesthetics net zo goed zijn als die van hem?

Stallone = Rambo = AlphaZijn genoeg serieuze topics die zonder aanleiding vol met 'u mad' e.d. staan.
En over dat midget gedoe, stallone is 5'9, is die soms beta?
Liever 1m70 dan 2m10.
Come at me lange slungels.

Zou jij eens een foto kunnen posten? Ben benieuwd hoe je erbij staat![]()
.juist meer aesthetics dan ziz, ziz heeft te lange nek hij lijkt meer op een giraffeWat een beta hoofd.
Voorderest is zijn middel naar mijn mening te breed en loopt zijn borst veel te ver voor. No aestethics brah.

Zwart-wit foto is de uitkomstIn/na de zomer post ik foto's,als ik weer wat bruiner ben. Heb even het geld niet om te zonnebanken. Dure k*t studie.

Gast is superdroog, maar verders is het (nog) maar een manneke.
Hoog gay gehalte, snap niet dat hier toch zo veel gasten op kicken.
Geef mij maar die echte heavy weight pro's... dat zijn tenminste beren van kerels, en in mijn ogen veel meer het bewonderen waard.

. Volwassen mannen waren gemiddeld 180 cm (mannen rond de 20 zijn nog 3 tot 4 centimeter langer) en volwassen vrouwen waren 167 cm. Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden
Het gaat om aesthetics young padawans.
Dat die meer massa heeft boeit niemand, ronnie coleman heeft ook meer massa.
En die mirr ik meer dan zyzz.
Problem? No? Come at me homo.
Ik snap niet wat jullie issue nou is met lengte, dit zeg ik niet omdat ik nu mijzelf wil verdedigen ofzo maar wat de **** boeit het nu.
Ik ben wel wat klein maar 170 is toch een redelijk mooie lengte, vooral als je het vergelijkt met de rest van de wereld. In nederland zijn de mensen nou eenmaal ****ing big daar is niks aan te doen.. Het gaat gewoon om het buff zijn, kan je wel kilo's gaan tellen maar die zeggen geen ****.
Je wint niks met die kilo's, het gaat erom hoe je eruit ziet. Ooit gehoord van een Mr. O die niet gewonnen heeft omdat hij wel groot was maar ''Net iets te klein.''
Wat een joke..

Wie is hier 60 kg?
Daarnaast kan iemand van 1m70 iemand van 1m86 niet dwarfen. Al was het iemand van 40kg. Het is gewoon onmogelijk.
Dwarf: MIDGET
Hoe kan persoon A persoon B nou "dwarfen" als persoon A kleiner is dan persoon B.
U MAD or U Mirin @ mijn logica
Oja, degene die die term heeft verzonnen dwarfen was duidelijk een l**ghoofd. Of leeghoofden hebben die term overgenomen.
Zet ze naast elkaar en Zyzz oogt indrukwekkender, gewoon omdat hij langer en leaner is. Bigger is not always better. Iedereen ziet dat hij buffer is dan Zyzz, daar gaat het niet om. De discussie draait om de aesthetics, en zyzz beschikt over betere aesthetics dan deze dude. Gewoon omdat hij langer is, droger staat, betere bone structure heeft en in de ogen van mensen die net beginnen met trainen als voorbeeld wordt beschouwd. Als die dude naast mij komt staan met m'n 113 kg bij 1.96 wordt hij ook gedwarfd, maar dat wil nog niet zeggen dat mijn aesthetics net zo goed zijn als die van hem?
Wie post zijn eigen fysiek die beter is dan die van zyz? Juist die zijn hier niet.
Come at me brahhhh
Hahaha tieft op man. Jullie posten bij elke post van die gay shit.
Come at me brah
Ja Brah
Grappigggggggggggggggggggggg hoor
Kansloos een beetje op een superdude geile![]()