XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen die niet op zyzz geilt is volgens mij gewoon gay. Kan geen andere verklaring bedenken.

of iedereen die erop geilt is gay

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Jammer dat je 10 cm kleiner bent:o, daarnaast heeft zyzz gewoon goddelijke verhoudinging, aanhechten enz.

het ziet er ook wel goed uit hoor,
hij heeft een hele lage bf volgens mij..
rond de 7 tot 8?

of iedereen die erop geilt is gay

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

het ziet er ook wel goed uit hoor,
hij heeft een hele lage bf volgens mij..
rond de 7 tot 8?
Wel lager denk ik 5-7 schat ik. altijd moeilijk om precies te schatten:rolleyes:

sinds kaas groen is maak ik de gains van me leven

ik ben benieuwd hoeland dit topic door kan gaan eigenlijk 27 ? pagina's al over 1 gozer.. Niceee:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als die eerste foto pre roidz is zou ik gewoon natural door zijn gegeaan als ik hem was:D

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

http://www.facepunch.com/showthread.php?t=979451&page=2

Check the zyzz @ facepunch

Chestbrah & Babo heb ik dara ook al gespot.

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

33cw3h0.jpg

Z'n maatje op de foto heeft ook een goed fysiek. Even op zijn tenen staan zodat hij wat langer lijkt:roflol:.

• Topic Starter Topic Starter
Babo is een manlet van 1,70, wss nog kleiner.

goed droog man, ben jaloers

Pff was dit het? ik had er veel meer van verwacht -1 zyzz!

Haha altijd leuk dikke mensen irriteren.

hahaha
wat een tjappies die andere 2
echt van die meelopers

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Wel lager denk ik 5-7 schat ik. altijd moeilijk om precies te schatten:rolleyes:

ja klopt je hebt gelijk

die nieuwe fotos is die bf wel heel erg laag,
denk dat ie net onder de 6% zit

Zijn fysiek PRE-Roids daar streef ik naar. Ik moet eerlijk toegeven zijn lichaam is echt af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven