XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wel ja, jammer dat ze niet kan dansen :(

ur ****ing juice wat een dunne crack sletje

kan zo front raises doen met haar hahhahahahha

• Topic Starter Topic Starter
komen denk ik nog wel meer filmpjes

Haha @ mensen die posten dat die andere crew members een beter fysiek hebben you mad ? hij pwnt ze

Haha @ mensen die posten dat die andere crew members een beter fysiek hebben you mad ? hij pwnt ze
ben je verliefd ofzo?
of ben je die gast zelf?
ik heb even de topic bekeken en je hebt wel 10000 foto's en videos gepost van die gast,

SICK!

YOU MAD!

Come at me bro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf is er mis met die kerel. Hij is gewoon zelfverzekerd en heeft een prachtfysiek(iets meer benen miss). Natuurlijk heeft hij gay trekjes, maar so what als hij daarmee de wijven krijgt.

Die gast rechts is gewoon een stuk bruter. Het is maar wat je het liefst hebt he, duidelijk ook meer massa. Maar ik snap wel dat jij geilt op zyzz zijn verhoudingen.

ik vind de rechter er ook veel bruter uitzien, hebk liever dan dat fysiek van zyzz.
alleen jammer dat het een dwerg is

Die gast rechts is gewoon een stuk bruter. Het is maar wat je het liefst hebt he, duidelijk ook meer massa. Maar ik snap wel dat jij geilt op zyzz zijn verhoudingen.

Rechts = 15 cm korter? zo kan ik het ook. Weet je hoe moeilijk het is om als relatief lang persoon veel massa aan te zetten?

Rechts = 15 cm korter? zo kan ik het ook. Weet je hoe moeilijk het is om als relatief lang persoon veel massa aan te zetten?

15 cm korter? Eerder 5. En das gwn bullshit, ik heb meer massa dan veel kleinere gastjes in mijn gym die al een stuk langer trainen. Moet je maar meer eten.

Laatst bewerkt:
Op 4chan /fit is er nu een Zyzz thread. Voor de liefhebber, hij reageert er ook zelf in.

o94sxl.jpg

Costa Armen "Narcissus" ziet er thans ook bruut uit ze

20343_1229681499405_1150111612_30571241_648675_n.jpg

7430_1167304420017_1150111612_30432222_1515078_n.jpg

source
[Link niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven