Fitness Seller

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor de lulz:
wleuis.jpg

Voor velen helaas de waarheid.:o

No Offence.

Soms vind ik het best irritant om zo lang te zijn:(. 1m93, steek boven iedereen uit. Maar vind het irritanter dan mensen die langer zijn dan mij, daar kan ik echt niet tegen:o.

Beter zou je het irritant vinden dat mensen breder zijn dan jouw ;).

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Dat is zijn oudere broer chestbrah

Chest heeft ie in ieder geval wel :).

[Link niet meer beschikbaar]

Maar je weet dat topics op 4chan bijna nooit langer dan een uurtje leven. Thread is vrij populair dus zal nog niet al te snel 404 gaan. xx

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

[afbeelding niet meer beschikbaar]

it was

Beter zou je het irritant vinden dat mensen breder zijn dan jouw ;).

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

.

Zolang deze mensen er niet onterecht mee stoeffen heb ik daar helemaal geen problemen mee. Alleen ik ben gewend om voruit te kijken of omlaag als ik tegen mensen praat. Om dan omhoog te kijken als ik praat vind ik gewoon irritant:o

zoo zyzz jij bent vroeg wakker, is het niet 5-6u in de ochtend in australië?

is al lang bekend dat dit een kloon is..heeft het zelf toe gegeven

Zijn er geen leuke reltopics over hem ofzo?

Hij is knap en breed, velen zijn echt jaloers op hem :D

• Topic Starter Topic Starter
Ben je zyzz aan het miren cynthia ?

Moet ook wel van binnenuit zijn, want dit staat in de prive-sectie dus is niet zonder account te zien, als de echte Zyzz op google naar topics zoekt waar hij in voorkomt dan zou hij deze niet hebben gevonden terwijl dit 'zyzz' account gemaakt is speciaal om in dit topic te posten.

• Topic Starter Topic Starter
4619721923_bc5700514d.jpg

baby zyzz brah lol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven