MuscleMeat

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
waneer komen er nog wat pics

Haha moeilijk doen over een cm

Ben je geen 1m85-1m95 dan ben je op dat vlak f*cked live with it ;)

Voor velen helaas de waarheid.:o

No Offence.

Soms vind ik het best irritant om zo lang te zijn:(. 1m93, steek boven iedereen uit. Maar vind het irritanter dan mensen die langer zijn dan mij, daar kan ik echt niet tegen:o.

Kan trouwens niet iemand de echte zyzz naar dit forum halen? Hij verschijnt vaak genoeg op andere fora's dus neem aan dat hij elke keer opzoek gaat naar een nieuw forum omdat hij gebanned word?

Wat is een manlet ?

:roflol: ik ben zelf idd ook maar 1m70,,,ik wist niet dat dat al kwalificeerde als midget :) THEY TOOK R JOBS, they took r derp, tetuk*tuuu !!!!!!!!

hahahahaha heeft er ook 1 southpark gezien hoor xD

Ben er al een groot aantal jaar fan van hoor...Toen het vroeger nog s'nachts op vt4 werd uitgezonden. toen bestond enkel de eerste 2 of 3 seizoenen,,,nu zijn we al een pak verder eh....mja ik besloot alle seizoenen (heb één tot en met 12 op dvd box) nog eens te bekijken...en buiten cartman en randy marsh, is die gast met z'n job bijzonder hilarisch :) maar iedereen in southpark is dat dan wel weer :)

---------- Toegevoegd om 01:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:29 ----------

overigens raad ik iedereen aan om naar www.southparkstudios.com te surfen en in seizoen 14

zowel medicinal fried chicken

als

you have zero friends te bekijken. Echt weer lekker actueel en op de kop :) ik lag alvast plat

Ben er al een groot aantal jaar fan van hoor...Toen het vroeger nog s'nachts op vt4 werd uitgezonden. toen bestond enkel de eerste 2 of 3 seizoenen,,,nu zijn we al een pak verder eh....mja ik besloot alle seizoenen (heb één tot en met 12 op dvd box) nog eens te bekijken...en buiten cartman en randy marsh, is die gast met z'n job bijzonder hilarisch :) maar iedereen in southpark is dat dan wel weer :)

---------- Toegevoegd om 01:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:29 ----------

overigens raad ik iedereen aan om naar [Link niet meer beschikbaar] te surfen en in seizoen 14

als

you have zero friends te bekijken. Echt weer lekker actueel en op de kop :) ik lag alvast plat

Elke aflevering ook al gezien:D. Ben al benieuwd naar de nieuwe afleveringen die gaan komen:D.

vind family guy beter tbh
heb alles op me pc staan
binnenkort begint seizoen 9 :D:D

southpark is ook lache hoor, maar sommige afleveringen zijn zo lame gwn

Kan trouwens niet iemand de echte zyzz naar dit forum halen? Hij verschijnt vaak genoeg op andere fora's dus neem aan dat hij elke keer opzoek gaat naar een nieuw forum omdat hij gebanned word?

Ja daar dacht ik ook al aan, Jinka jij hebt hem toch als vriend bij facebook. Stuur hem een bericht en zeg hem dat we wel Engels zullen praten.

Ja daar dacht ik ook al aan, Jinka jij hebt hem toch als vriend bij facebook. Stuur hem een bericht en zeg hem dat we wel Engels zullen praten.

Heb je de echte zyzz op facebook? Zelf heb ik ook eens iemand toegevoegd onder zijn echte naam maar dat leek mij een kloon. Ik zou hem ook graag toevoegen, dus als je zijn gegevens eens zou willen geven. :cool:

:roflol: ik ben zelf idd ook maar 1m70,,,ik wist niet dat dat al kwalificeerde als midget :) THEY TOOK R JOBS, they took r derp, tetuk*tuuu !!!!!!!!

hahah man hoeveel ik dat zinneke al niet gebruikt heb, telkens als ik met mijn maat ergens rondloop en we zien zo'n boerenkinkel lopen zeggen we altijd spontaan met zen 2 they took r jobs tetuk*tuuu :roflol:

overigens raad ik iedereen aan om naar www.southparkstudios.com te surfen en in seizoen 14

als

i know ik kijk altijd een aflevering als ik me bakkie kwark eet :D
ik heb alles verder al gezien hoor :p

hahah man hoeveel ik dat zinneke al niet gebruikt heb, telkens als ik met mijn maat ergens rondloop en we zien zo'n boerenkinkel lopen zeggen we altijd spontaan met zen 2 they took r jobs tetuk*tuuu :roflol:

:roflol: idd, verslavend he. Wij gebruiken het ook echt bijna om de twee dagen. Het blijft gewoon grappig. Al gebruiken wij het ook niet alleen als we een boerenkinkel zien maar ook bijvoorbeeld iemand van andere afkomst aan de kassa van de MCdonalds/delhaize/bioscoop/videowinkel,frituur, vuilniswagen...kortom overal :)

(Indische man achter videotheekkassa)

ik: HUH !! THEY TOOK R JOBS
Vriend: they took r derp
vriend: TEk*tUKUUU
vriend: perderpperderp

Laatst bewerkt:
Haha wow, die medicinal fried chicken is echt geniaal met die Scarfacereferenties. Thx dude!

stoned stuiteren op je stuiterballen :p

Haha wow, die medicinal fried chicken is echt geniaal met die Scarfacereferenties. Thx dude!

Is gewoon opweg om weer bij de favorieten van mij te komen...idd scarface referenties en die stuiterballen hahaha en het feit dat stan z'n vader alleen kanker wil om zo mariuana te kunnen roken is gewoon zo ****ing hilarisch :D randy marsh ftw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven