steven177
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha moeilijk doen over een cm
Ben je geen 1m85-1m95 dan ben je op dat vlak f*cked live with it![]()

. 1m93, steek boven iedereen uit. Maar vind het irritanter dan mensen die langer zijn dan mij, daar kan ik echt niet tegen
.ik ben zelf idd ook maar 1m70,,,ik wist niet dat dat al kwalificeerde als midget
THEY TOOK R JOBS, they took r derp, tetuk*tuuu !!!!!!!!
maar iedereen in southpark is dat dan wel weer 
ik lag alvast platBen er al een groot aantal jaar fan van hoor...Toen het vroeger nog s'nachts op vt4 werd uitgezonden. toen bestond enkel de eerste 2 of 3 seizoenen,,,nu zijn we al een pak verder eh....mja ik besloot alle seizoenen (heb één tot en met 12 op dvd box) nog eens te bekijken...en buiten cartman en randy marsh, is die gast met z'n job bijzonder hilarischmaar iedereen in southpark is dat dan wel weer
---------- Toegevoegd om 01:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:29 ----------
overigens raad ik iedereen aan om naar [Link niet meer beschikbaar] te surfen en in seizoen 14
zowel medicinal fried chicken
als
you have zero friends te bekijken. Echt weer lekker actueel en op de kopik lag alvast plat
. Ben al benieuwd naar de nieuwe afleveringen die gaan komen
.Kan trouwens niet iemand de echte zyzz naar dit forum halen? Hij verschijnt vaak genoeg op andere fora's dus neem aan dat hij elke keer opzoek gaat naar een nieuw forum omdat hij gebanned word?
Ja daar dacht ik ook al aan, Jinka jij hebt hem toch als vriend bij facebook. Stuur hem een bericht en zeg hem dat we wel Engels zullen praten.

ik ben zelf idd ook maar 1m70,,,ik wist niet dat dat al kwalificeerde als midget
THEY TOOK R JOBS, they took r derp, tetuk*tuuu !!!!!!!!

Ben er al een groot aantal jaar fan van hoor...Toen het vroeger nog s'nachts op vt4 werd uitgezonden. toen bestond enkel de eerste 2 of 3 seizoenen,,,nu zijn we al een pak verder eh....mja ik besloot alle seizoenen (heb één tot en met 12 op dvd box) nog eens te bekijken...en buiten cartman en randy marsh, is die gast met z'n job bijzonder hilarischmaar iedereen in southpark is dat dan wel weer
---------- Toegevoegd om 01:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:29 ----------
overigens raad ik iedereen aan om naar www.southparkstudios.com te surfen en in seizoen 14
zowel medicinal fried chicken
als
you have zero friends te bekijken. Echt weer lekker actueel en op de kopik lag alvast plat

hahah man hoeveel ik dat zinneke al niet gebruikt heb, telkens als ik met mijn maat ergens rondloop en we zien zo'n boerenkinkel lopen zeggen we altijd spontaan met zen 2 they took r jobs tetuk*tuuu![]()
idd, verslavend he. Wij gebruiken het ook echt bijna om de twee dagen. Het blijft gewoon grappig. Al gebruiken wij het ook niet alleen als we een boerenkinkel zien maar ook bijvoorbeeld iemand van andere afkomst aan de kassa van de MCdonalds/delhaize/bioscoop/videowinkel,frituur, vuilniswagen...kortom overal 
Haha wow, die medicinal fried chicken is echt geniaal met die Scarfacereferenties. Thx dude!
randy marsh ftwdie gast recht heeft ook wel een goeie body!
die gast recht heeft ook wel een goeie body!
ze hebben allemaal wel goeie fysiek haha
zyzz valt niet meer zoveel hier op de foto
.