jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
[Link niet meer beschikbaar]
ding dong ding dong dingggg
no hit brah mad?
/win

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
ding dong ding dong dingggg
no hit brah mad?
/win

Als een persoon, Max. (bijvoorbeeld) 5x5x75 kan Benchen, en daarnaast een goede nachtrust heeft en voeding erbij, kan hij ervoor zorgen dat hij de volgende keer 80 kan proberen, en door die cyclus te herhalen, wordt hij langzamer hand sterker, en kan dus op een gegeven moment zelfs 90kg drukken

Bedankt voor de uitleg, dat wist ik nog niet.
Grappige progressie dan! Zyzz would be prood!

netjes netjes, scherp jijvers van de pers
Zyzz: dirty bulking till november. includes eating pizza and chocolate and pancakes all day. feels good man

Wat ook wel grappig is, is dat iedereen loopt te zeuren over zijn benen, maar dat diezelfde personen wel op Arnold kicken. Die oprecht ongeveer dezelfde verhoudingen had, als je kijkt naar UB/LB verhouding.
Wat ook wel grappig is, is dat iedereen loopt te zeuren over zijn benen, maar dat diezelfde personen wel op Arnold kicken. Die oprecht ongeveer dezelfde verhoudingen had, als je kijkt naar UB/LB verhouding.
dit is wel het meest sneue topic hier op DBB he, kinders?
Jij neemt dus wel de tijd om het te lezen, kneus.dit is wel het meest sneue topic hier op DBB he, kinders?
mns

ik denk dat ik een rode kaart ga krijgen, maar wat een k*nker klap loper is die zyzz eigenlijk.. Wat een baas