MuscleMeat

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je komt echt vaak dat je iemand helemaal geweldig vind of een geil lichaam vind hebben...maar je wilt zeggen dat je geen pik gehad heb...

wie lieg je hier nou voor...

Ik lieg niemand voor.

Dude, wat is dat voor link dat je legt joh (iemand aantrekkelijk en sexy vinden, betekent meteen dat je aan coïtus doet - zo NIET logisch gewoon)?! :mad: En "geil" heb ik hier nooit gebruikt.

the-rock-20070517-257091.jpg

Hmmm.. lekker!!! :D

Zyzz valt best in het niet bij The Rock,eigenlijk.. (en dan bedoel ik qua breedte en niet qua blokjes)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
Ja en the rock valt in het niets bij ronnie coleman.

maakt dat hem aantrekkelijker ? Nee.

Zyzz al the wayyyy

Ja en the rock valt in het niets bij ronnie coleman.

maakt dat The Rock aantrekkelijker dan Zyzz ? Ja.

The Rock al the wayyyy

Aaahw, nee je hebt gelijk, ik verpest je topic! Ga maar lekker verder genieten van je ZYZZ :D..

Speciaal voor jou:
0.jpg

Die laatste pic!!! omg!!!!!!

Wat ik niet snap he.. hij is toch een (Islamitische) Koerd? Waarom draagt hij dan een kruis? Dan moet jij wel weten jinkazama;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.089
Wat ik niet snap he.. hij is toch een (Islamitische) Koerd? Waarom draagt hij dan een kruis? Dan moet jij wel weten jinkazama;)

Zyzz is niet gelovig, dus ook geen moslim.

Waarom hij die kruis draagt ?

Zyzz : I wear crosses for fashion

makes bitches think i have morals

Zyzz is niet gelovig, dus ook geen moslim.

Waarom hij die kruis draagt ?

Zyzz : I wear crosses for fashion

makes bitches think i have morals

Hahahahahah.. en bitches die dat denken, hebben een steekje los zitten, maar ik begrijp wat hij bedoelt, heb die verhalen vaak genoeg gehoord. :p

Maar hij is wel een Koerd toch, of heb ik het mis? Want heb ook ergens gelezen dat hij een Turk is.. so what is it?

Later, 2 jaartjes geef ik het, zullen jullie (Jinkazama/peanut & poppin) hierop terug kijken en denken "gvd, dat ik dat allemaal gepost heb".

En ja, I'm mad + jelly.

Who cares what he is , he is nerd on revenge tour on the chicks who made fun of him when he was die hard ecto .

SO TRUE

Hahahahahah.. en bitches die dat denken, hebben een steekje los zitten, maar ik begrijp wat hij bedoelt, heb die verhalen vaak genoeg gehoord. :p

Maar hij is wel een Koerd toch, of heb ik het mis? Want heb ook ergens gelezen dat hij een Turk is.. so what is it?

hij is een profeet, die jaw van hem is goddelijk !11!!!111

Later, 2 jaartjes geef ik het, zullen jullie (Jinkazama/peanut & poppin) hierop terug kijken en denken "gvd, dat ik dat allemaal gepost heb".

En ja, I'm mad + jelly.
Wat heb jij toch, kijk is goed naar Zyzz, kijk goed.. en zeg dan is wat je voelt in je hart

im jelly and mirin maar niet mad.

Zyzz all the way, haters gonna hate.

En snoezepoes.. Tsjah..

Ik lieg niemand voor.

Dude, wat is dat voor link dat je legt joh (iemand aantrekkelijk en sexy vinden, betekent meteen dat je aan coïtus doet - zo NIET logisch gewoon)?! :mad: En "geil" heb ik hier nooit gebruikt.

the-rock-20070517-257091.jpg

Hmmm.. lekker!!! :D

Zyzz valt best in het niet bij The Rock,eigenlijk.. (en dan bedoel ik qua breedte en niet qua blokjes)

The rock Breedte +1
------------------
Zyzz Ripped +1
Chest +1
Fysiek +1
Nette Buik +1

dat maakt een overwinning voor ZYZZ.

Hij is een koerd geen turk, koerden zijn geen turken

paki was die toch?

oh god zeg, duurt deze troep nu nog steeds ??? Er zijn wel betere fysieken dan deze narcistische baviaan...Time for closure and to end this shit...Sluiten maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven