Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je komt echt vaak dat je iemand helemaal geweldig vind of een geil lichaam vind hebben...maar je wilt zeggen dat je geen pik gehad heb...
wie lieg je hier nou voor...
En "geil" heb ik hier nooit gebruikt. 
Ja en the rock valt in het niets bij ronnie coleman.
maakt dat The Rock aantrekkelijker dan Zyzz ? Ja.
The Rock al the wayyyy
.. Aaahw, nee je hebt gelijk, ik verpest je topic! Ga maar lekker verder genieten van je ZYZZ..
Speciaal voor jou:
http://i.ytimg.com/vi/GQ97kaVA9GI/0.jpg
[Link niet meer beschikbaar]
not healthy anymore..Wat ik niet snap he.. hij is toch een (Islamitische) Koerd? Waarom draagt hij dan een kruis? Dan moet jij wel weten jinkazama![]()
Zyzz is niet gelovig, dus ook geen moslim.
Waarom hij die kruis draagt ?
Zyzz : I wear crosses for fashion
makes bitches think i have morals

Hahahahahah.. en bitches die dat denken, hebben een steekje los zitten, maar ik begrijp wat hij bedoelt, heb die verhalen vaak genoeg gehoord.
Maar hij is wel een Koerd toch, of heb ik het mis? Want heb ook ergens gelezen dat hij een Turk is.. so what is it?
Wat heb jij toch, kijk is goed naar Zyzz, kijk goed.. en zeg dan is wat je voelt in je hartLater, 2 jaartjes geef ik het, zullen jullie (Jinkazama/peanut & poppin) hierop terug kijken en denken "gvd, dat ik dat allemaal gepost heb".
En ja, I'm mad + jelly.
Ik lieg niemand voor.
Dude, wat is dat voor link dat je legt joh (iemand aantrekkelijk en sexy vinden, betekent meteen dat je aan coïtus doet - zo NIET logisch gewoon)?!En "geil" heb ik hier nooit gebruikt.
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hmmm.. lekker!!!
Zyzz valt best in het niet bij The Rock,eigenlijk.. (en dan bedoel ik qua breedte en niet qua blokjes)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
oh god zeg, duurt deze troep nu nog steedsEr zijn wel betere fysieken dan deze narcistische baviaan...Time for closure and to end this shit...Sluiten maar