Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
update van official god zyzz :
**** all you bulky/strength/powerlifting sad c**ts, this is the way to train and live
Gay achtergrondmuziek, maar wel zo'n zelfde soort fysiek. Knetterdroog, mooi!en zijn verwijfde buiktattoo is erafgevallen met het bulken?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zei der trouwens iemand dat dit topic op pagina 50 dood was?
Haters gonna Hate
better stop hating and start mirin
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

That would be me. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat men zaken ging blijven vinden rond deze narcist, maar de shitload blijft komen en de fanbase word veel groter. Ik vind het allemaal maar een beetje gay worden. Zelfs de pro's krijgen zoveel aandacht niet op dit forum en deze koerdische spuitelf wel ?? Ik zie het speciale er echt niet in.
Mad? no
Mirin? no
[Afbeelding niet meer beschikbaar]That would be me. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat men zaken ging blijven vinden rond deze narcist, maar de shitload blijft komen en de fanbase word veel groter. Ik vind het allemaal maar een beetje gay worden. Zelfs de pro's krijgen zoveel aandacht niet op dit forum en deze koerdische spuitelf wel ?? Ik zie het speciale er echt niet in.
Mad? no
Mirin? no