Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Later, 2 jaartjes geef ik het, zullen jullie (Jinkazama/peanut & poppin) hierop terug kijken en denken "gvd, dat ik dat allemaal gepost heb".
En ja, I'm mad + jelly.
. al helemaal niet als het in een topic is in humor & geouwehoer
Later, 2 jaartjes geef ik het, zullen jullie (Jinkazama/peanut & poppin) hierop terug kijken en denken "gvd, dat ik dat allemaal gepost heb".
En ja, I'm mad + jelly.

oh god zeg, duurt deze troep nu nog steedsEr zijn wel betere fysieken dan deze narcistische baviaan...Time for closure and to end this shit...Sluiten maar
im jelly and mirin maar niet mad.
Zyzz all the way, haters gonna hate.
En snoezepoes.. Tsjah..
?Hij is een koerd geen turk, koerden zijn geen turken
En ja, I'm mad + jelly.

Nee, gaan haat maar jullie lijken maar niet uitgekeken op deze gast. Tuurlijk is het wel een goeie fysiek maar kom zeg, Het lijkt wel of jullie nog meer naar deze minkukel kijken dan naar de Mr olympia's en dergelijke...D'accord dat je dit een nette fysiek vind maar verveelt het op den duur niet meer?
Ik heb nog nooit zulke adoratie gehad voor een vent...

Nee, gaan haat maar jullie lijken maar niet uitgekeken op deze gast. Tuurlijk is het wel een goeie fysiek maar kom zeg, Het lijkt wel of jullie nog meer naar deze minkukel kijken dan naar de Mr olympia's en dergelijke...D'accord dat je dit een nette fysiek vind maar verveelt het op den duur niet meer
Ik heb nog nooit zulke adoratie gehad voor een vent...
je slaat de spijker op zijn kop. dit is een bodybuildforum zelfs phil heath krijgt geen 50 pagina aandacht van jongetjes die doen alsof ze het voor de humor doen maar ondertussen dromen en geilen op die gozer.. de foto's die ze zoeken en posten hebben een heel hoog gaygehalte en heeft weinig tot niks met deze sport te maken.
ze zouden dolgraag in real life beste maatjes met hem willen zijn en zijn ass kissen.
.je slaat de spijker op zijn kop. dit is een bodybuildforum zelfs phil heath krijgt geen 50 pagina aandacht van jongetjes die doen alsof ze het voor de humor doen maar ondertussen dromen en geilen op die gozer.. de foto's die ze zoeken en posten hebben een heel hoog gaygehalte en heeft weinig tot niks met deze sport te maken.
ze zouden dolgraag in real life beste maatjes met hem willen zijn en zijn ass kissen.
je slaat de spijker op zijn kop. dit is een bodybuildforum zelfs phil heath krijgt geen 50 pagina aandacht van jongetjes die doen alsof ze het voor de humor doen maar ondertussen dromen en geilen op die gozer.. de foto's die ze zoeken en posten hebben een heel hoog gaygehalte en heeft weinig tot niks met deze sport te maken.
Zou zyzz ook mee willen naar de bioscoop als peanut en ik samen met wat vrouwen van het ellegirlforum naar new kids gaan in tilburg..
Dan is mijn leven iig compleet.