Fitness Seller

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap die haat serieus niet :roflol:
blijkbaar hebben niet alleen wijven jaloezie issues

zyzz = pure win

Later, 2 jaartjes geef ik het, zullen jullie (Jinkazama/peanut & poppin) hierop terug kijken en denken "gvd, dat ik dat allemaal gepost heb".

En ja, I'm mad + jelly.

Net of het mij wat boeit wat ik op een forum heb gepost:roflol:. al helemaal niet als het in een topic is in humor & geouwehoer:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Later, 2 jaartjes geef ik het, zullen jullie (Jinkazama/peanut & poppin) hierop terug kijken en denken "gvd, dat ik dat allemaal gepost heb".

En ja, I'm mad + jelly.

haha over een paar jaar zie je dat we toch gelijk hebben en begin je dan met het mire van Zyzz,;)

Idd zie het in Spade

bang-your-mother-and-sister-in-front-of-you-u-still-mirin-aesthetics.jpg

En ja, I'm mad + jelly.

later, 2 jaartjes geef ik het, zul jij zyzz aanbidden en denken ''gvd, dat ik hem niet aangebeden heb''

update van zyzz:

"lol some mums are posting ur videos on their fb walls saying 'this guy should
be shot coz little kids are seeing him as a role model' LOL"

lmao.

Laatst bewerkt:
Nee, gaan haat maar jullie lijken maar niet uitgekeken op deze gast. Tuurlijk is het wel een goeie fysiek maar kom zeg, Het lijkt wel of jullie nog meer naar deze minkukel kijken dan naar de Mr olympia's en dergelijke...D'accord dat je dit een nette fysiek vind maar verveelt het op den duur niet meer ???

Ik heb nog nooit zulke adoratie gehad voor een vent...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.110
Nee, gaan haat maar jullie lijken maar niet uitgekeken op deze gast. Tuurlijk is het wel een goeie fysiek maar kom zeg, Het lijkt wel of jullie nog meer naar deze minkukel kijken dan naar de Mr olympia's en dergelijke...D'accord dat je dit een nette fysiek vind maar verveelt het op den duur niet meer? ???

[afbeelding niet meer beschikbaar]

plus verdoet ie de helft met z'n tattoo's

Nee, gaan haat maar jullie lijken maar niet uitgekeken op deze gast. Tuurlijk is het wel een goeie fysiek maar kom zeg, Het lijkt wel of jullie nog meer naar deze minkukel kijken dan naar de Mr olympia's en dergelijke...D'accord dat je dit een nette fysiek vind maar verveelt het op den duur niet meer ???

je slaat de spijker op zijn kop. dit is een bodybuildforum zelfs phil heath krijgt geen 50 pagina aandacht van jongetjes die doen alsof ze het voor de humor doen maar ondertussen dromen en geilen op die gozer.. de foto's die ze zoeken en posten hebben een heel hoog gaygehalte en heeft weinig tot niks met deze sport te maken.

ze zouden dolgraag in real life beste maatjes met hem willen zijn en zijn ass kissen.

je slaat de spijker op zijn kop. dit is een bodybuildforum zelfs phil heath krijgt geen 50 pagina aandacht van jongetjes die doen alsof ze het voor de humor doen maar ondertussen dromen en geilen op die gozer.. de foto's die ze zoeken en posten hebben een heel hoog gaygehalte en heeft weinig tot niks met deze sport te maken.

ze zouden dolgraag in real life beste maatjes met hem willen zijn en zijn ass kissen.

Sorry maar ik vind een paar gasten die in een gekleurde string met glittertjes, op een podium staan minimaal net zo gay:rolleyes:.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.116

u phaggy brah ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Jinkazama1 hoeveel cm armen heefd zyzz eig?

17 inch, 43 cm.

haalbaar dus,

zou ik zeker willen, u mad?

Zou zyzz ook mee willen naar de bioscoop als peanut en ik samen met wat vrouwen van het ellegirlforum naar new kids gaan in tilburg..
Dan is mijn leven iig compleet.

Zou zyzz ook mee willen naar de bioscoop als peanut en ik samen met wat vrouwen van het ellegirlforum naar new kids gaan in tilburg..
Dan is mijn leven iig compleet.

als ik dan ook nog mee mag dan zouden we ons leven voor altijd gelukkig mogen prijzen,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven