hoe doe je dat dan want ik doe nu al elke avond 300 buikspieren oefening maar ik krijg nog steeds geen grote traps![]()
300 is niet genoeg jonge, minimaal 400 buikspieren doen, je moet ook niet veel eten anders heeft sporten geen zin
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe doe je dat dan want ik doe nu al elke avond 300 buikspieren oefening maar ik krijg nog steeds geen grote traps![]()
maar ik heb al creatine dan hoef je toch niet meer te eten?300 is niet genoeg jonge, minimaal 400 buikspieren doen, je moet ook niet veel eten anders heeft sporten geen zin
volgens mij niet neemaar ik heb al creatine dan hoef je toch niet meer te eten?
spuit gewoon 4 ml test enth en eet hele dag 5 000 kcals en verder doe niks, success garanteed
is dat niet anabools krijg je toch kleine derde been van dat wil ik niet hoorspuit gewoon 4 ml test enth en eet hele dag 5 000 kcals en verder doe niks, success garanteed
Allemaal die juiceheads hebben een goed lichaam, kijk zyzz en zijn crew. Kijk Jimmy, om het wat dichter bij huis te houden.
Als je een aesthetic lichaam wilt voor je 30ste zou ik die spuit erin rassen.
is er bekend wat voor kuur hij heeft gezet?Allemaal die juiceheads hebben een goed lichaam, kijk zyzz en zijn crew. Kijk Jimmy, om het wat dichter bij huis te houden.
Als je een aesthetic lichaam wilt voor je 30ste zou ik die spuit erin rassen.
oh net als brad pitt sorry dan kan je het beste wat oxy nemen 150 mg 4 weken, feels goodis dat niet anabools krijg je toch kleine derde been van dat wil ik niet hoor
ik wil ook niet in 1x zo super breed worden gewoon ong net als brad pitt

op bb.com las ik test tren a , winny en wat clenis er bekend wat voor kuur hij heeft gezet?
of dat niet?
een paar al ja?oh net als brad pitt sorry dan kan je het beste wat oxy nemen 150 mg 4 weken, feels good
---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------
op bb.com las ik test tren a , winny en wat clen
hij heeft al paar cycles gedaan
een paar al ja?
ik wil ook tren gaan zetten,
maar pas over een tijdje..
hoe komt hij aan die kaak?

nee dat niet
JULI ben ik klaar,
dan kan zyzz zijn biezen pakken!
gejuiced?die kaak heeft hij zonder iets al.. vanaf ze geboorte gewoon
ff buiten om vraagje, heb jij al is gejuiced of niet?
niet echt!.
gejuiced?
of ik gekuurd heb bedoel je?
Winstrol/Test
---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------
niet echt!.
juli mag je mij miren!
jij wel he!

thnxoww oke
niet denken dat ik jou slecht vind ofso he, je hebt een goed lichaam, tot over een jaar, ben wel benieuwd dan![]()
ik heb niet echt het maximale eruit gehaald..
thnx
ik doe mijn best.ik heb nu een bf van iets onder de 9,zonder een dag cardio,
ben nu begonnen met 3 keer cardio per week,
ik ben ook benieuwd..
kan niet wachten todat het eind jan is zodat ik kan beginnen..
---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------
ik heb niet echt het maximale eruit gehaald..
voor mijn kuur woog ik ong 71(onstabiel)
en weeg nu 78,5 (stabiel)
mijn piek was 80,5 kilo.
heb wel massa gepakt.
maar had er wel meer uit kunnen pakken.
ben gelukkig niet veel verloren na mijn kuur,
iederen heeft het er over dat je ong de helft van wat je aan kilo's pakt weer verliest.
63 kilo woog ik 3 jaar geleden..ja idd ow dat is wel netjes. hoeveel woogde je toen je begon met trainen?