Fitness Seller

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
K*t ik ben 1.83 :( moet maar hakken aandoen dan

hoe HIJ de almachtige zyzz die dumbbell gooit is wel geweldig XD

Wat is daar zo geweldig aan om met een dumbbell te gaan gooien?
Moet die debiel is in mijn gym wagen dan krijgt hij gelijk een paar dumbbells tegen z'n blije b**kes.

Verder snap ik totaal niet waarom jullie allemaal op hem geilen?
Oke hij heeft een goed fysiek en staat mooi droog maar verder is er niks bijzonders aan hem.

Er zijn zat mensen die een beter fysiek hebben dan hij en ook droog staan en tenminste niet zo achterlijk doen.

Moet die debiel is in mijn gym wagen dan krijgt hij gelijk een paar dumbbells tegen z'n blije b**kes.

Oke hij heeft een goed fysiek en staat mooi droog maar verder is er niks bijzonders aan hem.

Er zijn zat mensen die een beter fysiek hebben dan hij en ook droog staan en tenminste niet zo achterlijk doen.

jelly.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.304

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

baby2.gif

Gaan jullie je nou maar lekker aftrekken op die fl**ker. :)

versus

[afbeelding niet meer beschikbaar]

u mad brah?

[Link niet meer beschikbaar]

versus

u mad brah?

Nope, not mad. :)

Post jouw foto's dan is, 'held'
En hoe kun je mij met hem vergelijken?
1. Hij heeft al paar keer gekuurd.
2. hij traind 'iets' langer als mij.

Imo heeft hij als nog slechte benen als je kijkt naar trainingstijd en hoevaak hij al heeft gekuurd.

Dus zulke domme vergelijkingen moet je ook niet maken, ik vergelijk jouw fysiek toch ook niet met die van Jay?

Succestroll is succesfull

waarom zou je eigenlijk zonder shirt willen trainen? Misschien als je je op jezelf geilt dan wel

Zou toch wel vet zijn imo. Iedere bodybuilder is in principe ijdel.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Vind persoonlijk zijn benen wel in verhouding. Veel groter moeten ze eigenlijk niet zijn.

Ben mss een uitzondering op dat vlak maar echte monsterlegs zeggen me niet zoveel.

Zou toch wel vet zijn imo. Iedere bodybuilder is in principe ijdel.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Vind persoonlijk zijn benen wel in verhouding. Veel groter moeten ze eigenlijk niet zijn.

Ben mss een uitzondering op dat vlak maar echte monsterlegs zeggen me niet zoveel.

<3

zijn benen zien er echt goed uit bij zon lichaam, perfecte houding, niet zo monster groot en ook niet zo ecto klein:)

Versus

@ leget35, leuke vergelijking he. :) Hier kan jouw facking fagged niet tegen op he.

Nee ik ben niet 'mad'. Maar ik word wel 'mad' van jullie.
Wtf is er mis met jullie en met die focking zinnentje 'u mad?'

Ga je lekker anaal laten vernederen door die focking fagged stelletje focking kleuters met je focking blije zinnentje die jullie de hele focking tijd gebruiken.

@ jin, ieder z'n eigen smaak he, de een vind dat wel mooi. ;)

Om het een beetje te compenseren met die focking fagged foto's van 'jullie Zyzz'. :)

Nee ik ben niet 'mad'. Maar ik word wel 'mad' van jullie.
Wtf is er mis met jullie en met die focking zinnentje 'u mad?'

Ga je lekker anaal laten vernederen door die focking fagged stelletje focking kleuters met je focking blije zinnentje die jullie de hele focking tijd gebruiken.

@ jin, ieder z'n eigen smaak he, de een vind dat wel mooi. ;)

Om het een beetje te compenseren met die focking fagged foto's van 'jullie Zyzz'. :)
come at me brah :cool:
nice pic :penis:

Wtf is nou weer een rage?
En waar blijven jouw foto's?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven