XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

me broertje vind zyzz ook geweldig

ik heb me broertje zyzz geshowed, en nu hoort hij ook bij de fanclub

-win/win- asome :thumbs:

op na de 100 pages

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhh, deze fag hype leeft nog steeds !!!!!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhh, deze fag hype leeft nog steeds !!!!!!!!!

obamam-lol-y-u-mad-tho.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.510

oude pic

...

Laatst bewerkt:

You have no idea how many people hate on me either on the net or IRL because of the way i act in these vids.

At the end of the day, its all about having fun. TBH i feel more sorry for the boring people that never get out there and just hate on everything and other people. Im honestly having the time of my life. Theres people out there who are always very serious, on edge, and looking to start fights...**** that **** brahs, go out have fun and laugh in the haters face. It's people like that that i think are the 'douchebags' as people lay title to me; but to each their own.

As a great man once said,

Haters gonna hate!

Train ****ing hard, go clubbing, go to events, meet girls, dont be a hard kunt, truly is the best lifestyle imo

@ Poppin
Ff gecheckt maar WAT EEN t**fus LEKKER VROUWTJE in je avatar pfff.

Owja en zyzz is gay, wtf doet die gast man!
(Iemand had het in het begin over PBS, nja wat hij voor fotoshoot heeft kan ook echt niet als hetero?? Tenzij hij echt gay is, zo ja ga ik ff kotse)

Snap dat het tot op zekere hoogte relaxt is om een idool te hebben (kevin levrone is de man!) maar deze pietje puk is gewoon te gay kun je toch niet als idool zien ook al heeft ie zon dikke fysiek.....

Dat kan je niet menen. Deze gast denkt aan niets anders dan party's en ziet vrouwen aan als speeltjes omdat ze zogezegd niet in z'n niveau zitten. En door die domme oppervlakkigheid kiest hij juist de meest domme oppervlakkige schminkk*tten die er daarbuiten rondlopen. Geef elke idioot AAS en je kan een god worden. Daar deze toch weer het bewijs van. ME mad, Me mad ??? Nee:D me annoyed ??? yeeeeeeeeeeesssssssss

netjes, ik had dat wel eerder gelezen, alleen was al tijd terug:D
@ Poppin
Ff gecheckt maar WAT EEN t**fus LEKKER VROUWTJE in je avatar pfff.

Owja en zyzz is gay, wtf doet die gast man!
(Iemand had het in het begin over PBS, nja wat hij voor fotoshoot heeft kan ook echt niet als hetero?? Tenzij hij echt gay is, zo ja ga ik ff kotse)

Snap dat het tot op zekere hoogte relaxt is om een idool te hebben (kevin levrone is de man!) maar deze pietje puk is gewoon te gay kun je toch niet als idool zien ook al heeft ie zon dikke fysiek.....
ff jou checken, die t*fus leker vrouwtje is jammer genoeg nep, this de squat girl, en die is fake, staat wel sticky hierboven dit topic
Dat kan je niet menen. Deze gast denkt aan niets anders dan party's en ziet vrouwen aan als speeltjes omdat ze zogezegd niet in z'n niveau zitten. En door die domme oppervlakkigheid kiest hij juist de meest domme oppervlakkige schminkk*tten die er daarbuiten rondlopen. Geef elke idioot AAS en je kan een god worden. Daar deze toch weer het bewijs van. ME mad, Me mad ??? Nee:D me annoyed ??? yeeeeeeeeeeesssssssss

y u annoyed brah? cant handle zyzz?

kijk eens onder het bed, kom gewoon bij de club spade, zyzz is overal :)

2mg7fkn.jpg

Is er eigenlijk ook een Facebook-groep over deze held?

Is er eigenlijk ook een Facebook-groep over deze held?

ja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven