- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik alleen niet begrijp is dat hij 3/4 jaar geleden ook al met een roze band over z'n kop foto's van zichzelf te maken. Wat is dit dan ook voor de gein(zoals hij nu ook van die dingen doet) of is hij gewoon homo?
Wat ik alleen niet begrijp is dat hij 3/4 jaar geleden ook al met een roze band over z'n kop foto's van zichzelf te maken. Wat is dit dan ook voor de gein(zoals hij nu ook van die dingen doet) of is hij gewoon homo?
Ooit gehoord van de waarheid niet onder ogen willen zien? Dat is wat hij doet.
GAST check die ****ing lelijke roze skinny jeans en die roze tank top man!! Dat zegt toch al meer dan 1000 woorden?
Pff dit is voor het laatst geweest dat ik in zon ****ing gay topic post.
lataahhhhh

Ooit gehoord van de waarheid niet onder ogen willen zien? Dat is wat hij doet.
GAST check die ****ing lelijke roze skinny jeans en die roze tank top man!! Dat zegt toch al meer dan 1000 woorden?
lataahhhhh

ff jou checken, die t*fus leker vrouwtje is jammer genoeg nep, this de squat girl, en die is fake, staat wel sticky hierboven dit topic

Dat kan je niet menen. Deze gast denkt aan niets anders dan party's en ziet vrouwen aan als speeltjes omdat ze zogezegd niet in z'n niveau zitten. En door die domme oppervlakkigheid kiest hij juist de meest domme oppervlakkige schminkk*tten die er daarbuiten rondlopen. Geef elke idioot AAS en je kan een god worden. Daar deze toch weer het bewijs van. ME mad, Me madNee
me annoyed
yeeeeeeeeeeesssssssss
Niet al haar foto's zijn geshopped, deze toevallig niet.![]()

----------
zyzz is no more god of astetics ,
oh hai
http://www.adam400m.com/images/preview/preview7.jpg
Jij bent blaakbaar heel onzeker over je geaardheid, skinny jeans zijn in en tanktop past bij zijn fysiek en daarbij is roze allang geen HOMO KLEUR MEER.Ooit gehoord van de waarheid niet onder ogen willen zien? Dat is wat hij doet.
lataahhhhh

Jij bent blaakbaar heel onzeker over je geaardheid, skinny jeans zijn in en tanktop past bij zijn fysiek en daarbij is roze allang geen HOMO KLEUR MEER.
Kom een keer onder je steen vandaan
ZYZZ FOREVER

je bent zelf nog grappig