XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
4620335400_4c748d52de_z.jpg

+

=

U mad ?

hij geeft iniedergeval wel toe :)

Id tap that ass

no homo

damn jin hoe kom je aan al die foto's? Volgens mij ben jij Zyzz! Come at me u horny animal

Weet iemand zijn gewicht aangezien hij ongeveer even lang is als ik ben?

u mad ? moet ik een naaktpic poste ofzo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mag van mij, maar daar vroeg ik niet naar.
Hoe meer foto's jij post van hem, hoe gayer en lelijker ik hem vind.
Hij moet normaal doehoen. Echt jammer joh, heb je zo'n lekker lichaam, verpest je alles dmv je gedrag (en nog meer dingen, maar laat ik maar lief blijven dit keer, anders wordt jinkazama boos). :(

Mag van mij, maar daar vroeg ik niet naar.
Hoe meer foto's jij post van hem, hoe gayer en lelijker ik hem vind.
Hij moet normaal doehoen. Echt jammer joh, heb je zo'n lekker lichaam, verpest je alles dmv je gedrag (en nog meer dingen, maar laat ik maar lief blijven dit keer, anders wordt jinkazama boos). :(

2wef790.gif

1 meter dwerg

Wel allemaal uber genen die gasten...

Heeft niet zoveel met genen te maken als jet mij vraagt. Ze zitten allemaal goed aan de juice. Ze hebben wss wel een goed voedingsschema ook.

Maar als je op die leeftijd begint te juicen dan reageer je volgens mij gewoon erg goed op een kuur en dan krijg je dit. Ecto's die zuiver spiermassa aanzetten.

Ik zou wel tekenen voor hun fysiek maar no way dat ik ervoor ga kuren.

Heeft niet zoveel met genen te maken als jet mij vraagt. Ze zitten allemaal goed aan de juice. Ze hebben wss wel een goed voedingsschema ook.

Maar als je op die leeftijd begint te juicen dan reageer je volgens mij gewoon erg goed op een kuur en dan krijg je dit. Ecto's die zuiver spiermassa aanzetten.

Ik zou wel tekenen voor hun fysiek maar no way dat ik ervoor ga kuren.

+1

Ik heb die gast zijn cut schema op simplyshredded gelezen, ziet er niet slecht uit.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

ik zag net een filmpje staat hij naast 2 chicks. is tie gewoon even groot misschien net iets groter dus ik schat zelf 1m80 oid.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven