jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**** man, hoe kunnen die gasten zo droog zijn en toch nog energie uitstralen? Als ik zo verdomd mager ben, ben ik continue duizelig en voel ik me heel erg zwak, k*t en heb ik het idee dat ik elk moment prooi ben voor de "sterkeren".

Zijn kapsel inderdaad. Die gare tuitlipjes de héle tijd, je bent een 'man', geen breezerchick. Zijn lippen / mond vind ik niets, terwijl zijn kaaklijn inderdaad mooi is.. maar dan had hij een grotere mond / vollere lippen moeten hebben (aangezien die kaaklijn zo breed is). En die neus, neh. Ogen zijn wel mooi, maar die wenkbrauwen vind ik iets te "vrouwelijk". Ik weet niet, zijn hoofd is gewoon.Plaats het maar op EG (of vraag het in real life), dan is mijn reactie nog vriendelijk.. believe me.
Maar hey, ik wil die jongen niet helemaal afkraken en "rothoofd" is niet zo lief om te zeggen, I know (beetje te laat mee, maar goed). Wel echt respect voor zo'n lichaam.. En ja, ik ben onervaren, maar volgens mij is het ook echt een coïtusgod.Love the body!!
die kerel heeft gewoon een kop waar je in een zatte bui je 3 keer op kunt rukken en aan het einde van de rit kunt zeggen "dat wijf had toch een raar stel kaken"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
die kerel heeft gewoon een kop waar je in een zatte bui je 3 keer op kunt rukken en aan het einde van de rit kunt zeggen "dat wijf had toch een raar stel kaken"