Fitness Seller

Nieuw BULK schema

  • Topic starter Zati
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 897
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Zati

Cool Novice
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
53
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Zouden jullie mijn nieuwe BULK schema (zie Excel Bijlage) willen bekijken en wat tips willen geven.

Current stats :
180cm
78 kg
+- 10,0% vetpercentage

Kom met mijn nieuwe schema op de volgende marcros uit :
E K V
30% 56% 14%

Zou voorral nog iets willen toevoegen in de maaltijd voor het trainen (14.30 uur) heb hier nu alleen nog maar één banaan en 30 gr cashewnoten staan.

Wat denken jullie over het totale hoeveelheid aan eiwitten? Zit met dit schema aan de 192 (wat al redelijk hoog is?), zou dat graag zou willen houden en niet onnodig teveel eiwitten consumeren.

Met vriendelijke groet,

ZATI.
 

Bijlagen

  • Voedingschema BULK word.docx
    103,6 KB · Weergaven: 137
Laatst bewerkt:
Zie alleen macro's en geen producten?
 
Heb het schema nu in Word gezet, ipv Excel. Alles zou nu wel zichtbaar moeten zijn. Iemand nog suggesties/tips?
 
Ziet er niet verkeerd uit. Zou alleen wat meer groente eten, er staat maar 60g in ? En 100g kipfilet (beleg) kan natuurlijk, maar weet niet of dit klopt. Qua eiwitten kan 192g als jij je er fijn bij voelt, maar wat minder mag ook.
 
Ziet er niet verkeerd uit. Zou alleen wat meer groente eten, er staat maar 60g in ? En 100g kipfilet (beleg) kan natuurlijk, maar weet niet of dit klopt. Qua eiwitten kan 192g als jij je er fijn bij voelt, maar wat minder mag ook.

Bedankt voor je reactie, probeer groente meestal maximaal te pakken met avondeten. In dit geval heb ik bij bonen wat lager ingevuld omdat dit best veel eiwitten bevat? Rekenen jullie ook eiwitten mee die uit groente komen?
 
Gewoon alles meerekenen!
 
Back
Naar boven