MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Bezoekers in dit topic

Wat denk jij Mitsy?
 
Een vrouw met spieren ziet er vrouwelijker uit dan die mode poppetjes.
 
Een vrouw met spieren ziet er vrouwelijker uit dan die mode poppetjes.

Agreed...

1579340585177.png
 
Geblokte taille!? kijk dan die lijnen!

Het loop recht toe van ribben naar heupen. Als ze daar iets minder omvang had gehad, had ze langer slanker en vrouwelijker er uit gezien. Haar buikspieren zijn zichtbaar, maar geen taille meer. Dat ziet er niet goed uit, niet bij mannen en bij vrouwen al helemaal niet. Tenzij ze mma vechter is :)
 
Het loop recht toe van ribben naar heupen. Als ze daar iets minder omvang had gehad, had ze langer slanker en vrouwelijker er uit gezien. Haar buikspieren zijn zichtbaar, maar geen taille meer. Dat ziet er niet goed uit, niet bij mannen en bij vrouwen al helemaal niet. Tenzij ze mma vechter is :)
Zie toch duidelijk dat haar taille niet recht toe loopt richting haar heupen.
 
Nee, niet anti. Ik snap dat je geen keuze hebt als je wedstrijden wil doen. Maar er wordt regelmatig te vroeg naar gegrepen. Je weet wel voeding niet voor elkaar, te kort slapen etc.
De laatste foto die jij hierboven plaatst, kan mijn inziens naturel bereikt worden.
 
Nee, niet anti. Ik snap dat je geen keuze hebt als je wedstrijden wil doen. Maar er wordt regelmatig te vroeg naar gegrepen. Je weet wel voeding niet voor elkaar, te kort slapen etc.
Hier moet ik je gelijk in geven! Eerst de rest op orde hebben voor je gaat kuren.
 
Nee, niet anti. Ik snap dat je geen keuze hebt als je wedstrijden wil doen. Maar er wordt regelmatig te vroeg naar gegrepen. Je weet wel voeding niet voor elkaar, te kort slapen etc.
De laatste foto die jij hierboven plaatst, kan mijn inziens naturel bereikt worden.

Braziliaanse genetcis kunnen je ver brengen, maar bovenstaande is niet haalbaar naturel voor 99,999999% van de vrouwelijke bevolking ;)
Als je dat denkt dan snap ik ook beter jouw scherpe blik op anabolen.
 
Dat is dezelfde of niet? Hier oogt ze beter in verhouding.

Klopt, zoek maar eens wedstrijd foto's op van haar (Vivian Winkler), deze foto's zijn allemaal off season (vind ik persoonlijk mooier).
 
Vrouwen; het is niet mooi on
Nee, niet anti. Ik snap dat je geen keuze hebt als je wedstrijden wil doen. Maar er wordt regelmatig te vroeg naar gegrepen. Je weet wel voeding niet voor elkaar, te kort slapen etc.
De laatste foto die jij hierboven plaatst, kan mijn inziens naturel bereikt worden.

Ik snap je; maar waarom 2 jaar ploeteren voor een beetje massa terwijl je dat met een goed kuurtje ook kan pakken? En als je uiteindelijk na die 2 jaar natty trainen als nog naar de aas grijpt scheel je kwa kuur gedrag maar 1 kuur. Dat zal het verschil kwa gezondheidsrisico’s niet maken.

Denk dat het er meer met mij eens zijn (of niet)?
 
Vrouwen; het is niet mooi on


Ik snap je; maar waarom 2 jaar ploeteren voor een beetje massa terwijl je dat met een goed kuurtje ook kan pakken? En als je uiteindelijk na die 2 jaar natty trainen als nog naar de aas grijpt scheel je kwa kuur gedrag maar 1 kuur. Dat zal het verschil kwa gezondheidsrisico’s niet maken.

Denk dat het er meer met mij eens zijn (of niet)?

Opinies van de grote spelers; Vonk wovano
 
Back
Naar boven