MuscleMeat

Agressieve muziek traint beter.

Bezoekers in dit topic

alle muziek met zware beukende bas traint goed, train zelf meestal op little john, 50 cent enz
 
Het werkt idd beter als ik me ff flink opfok voor een deadlift, luister meestal metal of hardcore, beste nr's om mezelf op te fokken:

- Stampgevaar
- Blackout


Dat nummer is echt lachwekkend! haha
 
ouwe rammstein hits, vnl. van de sehnsucht, herzeleid cd. nog lekker primitief en mannelijk :)
 
nu klinken ze als een doordeweekse Duitse hardrock band, de electronica van vroeger maakte het geheel af, spijtig dat ze deze nu te veel achterwege laten.

nog goede nummers vanv de recentere cd's: sonne, stein um stein en reise reise.
 
EENS!!!

Als ik aan het trainen ben kan ik zelfs genieten van Keiharde Hard "core/jump/style" weet ik veel wat de hedendaagse benamingen allemaal zijn als het maar BASS heeft of een HARDE GITAAR, wat ik standaard luister als ik bezig ben... het is mij onverschillig of ik de teksten ken of niet! als ik er maar Hyper van wordt. Hetzelfde met oude liedjes van Scooter dan draaf ik en mijn ADHD helemaal door :D !!
 
Ik kan voor de metal liefhebbers nog wel weer wat squatvriendelijke nummers uploaden, als er interesse voor is.

Ik heb wel intersse :D. Ik meen dat je ook nog een keer een filmpje had gepost van een powerclean met een nummer dat One Man Parade heette, welke band was dat?

edit:
Ow ik weet het al, Becoming The Archetype :D.
 
Dont really care.. soms train ik met muziek soms niet.. maakt niet echt verschil.
 
Wil iedereen met die negermuziek dit topic verlaten? We hebben het hier over agressieve muziek.

YouTube - Bodies - Drowning Pool

Niet die simpele muziek die alleen maar irritatie opwekt.
 
YouTube - bkjn

beter kom je niet heeft ook erg goede muziek, heb de meeste sets op m'n pc staan.
 
:rolleyes: Duidelijk geen flauw idee waar je het over hebt.

Luister, van zo'n simpel sloom vervelend herhalend deuntje op de achtergrond word ik niet warm of koud. En dan een of andere neger die er tussendoor klept. Daar is toch niks opfokkends aan?

Ik bedoel, hoe agressief KUN je hier van worden? YouTube - Funkdoobiest - Bow Wow Wow

Heel agressief, als je die muziek niet aan kunt horen zoals ik en die speakers wilt ingooien met bakstenen. Maar dat is niet echt de bedoeling erachter.
Let vooral op die ontzettend moeilijke achtergrondmuziek :') Variatie ten top.
 
Tip: not this record van Dj ruthless & Vorwerk. Super bass in dat plaatje niet normaal meer. Dat is trouwens ook weer een voordeel van het thuistrainen dat je gewoon de muziek op zet die jij wil horen en dan ook zo hard als je dat zelf wilt.
(plaatje is op zun best vanaf 3:10)
 
Tip: not this record van Dj ruthless & Vorwerk. Super bass in dat plaatje niet normaal meer. Dat is trouwens ook weer een voordeel van het thuistrainen dat je gewoon de muziek op zet die jij wil horen en dan ook zo hard als je dat zelf wilt.
(plaatje is op zun best vanaf 3:10)

Dat is goed spul inderdaad!

Vandaag had ik mijn eigen cd meegenomen naar de sportschool, trainde stuk beter en de rest kon het ook waarderen.
 
Back
Naar boven