XXL Nutrition

Agressieve muziek traint beter.

Bezoekers in dit topic

Ik heb het over die gepostte zogenaamde brute oldschool nummers. Agressief? No ****ing way. Sloom word je ervan.

En als die achtergrondmuziek niet gecompliceerd is, wat is er in dat genoemde nummer in mijn vorige post DAN interessant? De lyrics? Alsof je dáár naar gaat luisteren terwijl je traint. Damn man.
kort samengevat, benchmarc houd gewoon niet van rap en kan zich blijkbaar niet voorstellen dat iemand opgefokt word van deze muziek.

ik vind het prima trainen op een nr'tje van dmx, jayz of 2pac en kan er best gefokt van worden, net zoals ik gefokt van terror word, alleen draait het bij rap en hiphop meer om de teksten.

helaas is het wel zo dat je tegenwoordig imo alleen maar van die manse mannetjes hoort op mtv die een miljoen hebben verdiend en dan mans moeten gaan doen met hun nieuwe rolex die ze van een of andere turk hebben gekocht. dat is niet echt mijn sT, maar niet alle rap is hetzelfde.
 
Hmmm
bedankt ik ga eens luisteren.
Morbid angel en hate eternal was dat nou hetzelfde of een project van een van de bandleden. (drummer ofzo)
morbid angel = pete sandoval, trey agazoth, en eric rutan(en nog iemand)
hate eternal = eric rutan, vroeger derek roddy, en bassist weet ik ni
dus idd gitarist rutan zit in beide, is terug gekeerd naar morbid angel na n tijd, die hebben paar cd's zonder hem uitgebracht.
 
morbid angel = pete sandoval, trey agazoth, en eric rutan(en nog iemand)
hate eternal = eric rutan, vroeger derek roddy, en bassist weet ik ni
dus idd gitarist rutan zit in beide, is terug gekeerd naar morbid angel na n tijd, die hebben paar cd's zonder hem uitgebracht.

bedankt.
Vind jij dan ook death en black metal agressiever dan bijv dillinger escape plan.
Ik ben altijd op zoek naar "the edge"qua agressie in muziek en voor mijn gevoel word ik nergens zo opgefokt van als dillinger en strapping young lad.
deathgrunt muziek vind ik meer een gevoel van heee kicken!!
Als je dillinger niet kent moet je maar eens luisteren naat de cd The miss machine met op zang een heuse jerommeke. (greg puciato ofzoiets)
Echt bruter dan bruut en zeer hoogstaand muzikaal gezien.
groeten
 
bone crusher- never scared!! ronnie style bitches
 
bedankt.
Vind jij dan ook death en black metal agressiever dan bijv dillinger escape plan.
Ik ben altijd op zoek naar "the edge"qua agressie in muziek en voor mijn gevoel word ik nergens zo opgefokt van als dillinger en strapping young lad.
deathgrunt muziek vind ik meer een gevoel van heee kicken!!
Als je dillinger niet kent moet je maar eens luisteren naat de cd The miss machine met op zang een heuse jerommeke. (greg puciato ofzoiets)
Echt bruter dan bruut en zeer hoogstaand muzikaal gezien.
groeten
dillinger kenk k wel, kga da dan wel es uitchecken, the miss... heb unretrofied staan(ken nix van dillinger). Kvind da liedje wel ni zo goe.

de 1 wil een trage gitaar riff, idem drum maar waar veel kracht achter zit, de ander wil 15 afkloppingen horen in 3sec. Persoonlijk kan ik beide apprecieren tijdens trainen, maar de juiste jankplaat maakt ook genoeg in me los.

tip voor je; all shall perish. Mss Messugah?

als je die snelle shit wil horen, daar kan ik wel nog n naampje of 10/15 uit mn mouw van schudden
 
dillinger kenk k wel, kga da dan wel es uitchecken, the miss... heb unretrofied staan(ken nix van dillinger). Kvind da liedje wel ni zo goe.

de 1 wil een trage gitaar riff, idem drum maar waar veel kracht achter zit, de ander wil 15 afkloppingen horen in 3sec. Persoonlijk kan ik beide apprecieren tijdens trainen, maar de juiste jankplaat maakt ook genoeg in me los.

tip voor je; all shall perish. Mss Messugah?

als je die snelle shit wil horen, daar kan ik wel nog n naampje of 10/15 uit mn mouw van schudden

Zoek geen snel maar BOOOS!!!!
Messugah wel ens van gehoord ik zal luisteren
 
centuries of sin van probot vind ik trouwens een ferm nr om op te trainen.
en sommige nrs van pink **** yeah
 
Persoonlijk vind ik snelle death enzo vaak niet zo opgefokt als veel wat slomere lompe muziek. Ik vind persoonlijk veel hardcore toch wel muziek waar je goed opgefokt van raakt, omdat het je een strijd gevoel geeft.

Bepaalde metalcore bands doen het ook goed vind ik, bv:

YouTube - Unearth - Giles

YouTube - Lamb Of God - Now you've got something to die for

Bands als dillenger en messugah en meer van die math metal doet me echt niets. Technisch is het allemaal erg goed, maar omdat er gewoon vaak geen touw aan vast te knopen is vind ik het niet echt agressief ofzo. Ik heb het liefst dikke riffs met dubbele bass en gewoon rechtoe rechtaan mosh-muziek om op te trainen. Nummertjes als destroy everything van hatebreed, dat is gewoon simplistisch rammen en beuken, maar wel errug lekker.

En ik kan me ook best voor stellen dat mensen hip-hop agressief vinden. Er zijn zeker wel hiphop nummers die ik lekker opgefokt vind, bepaalde beats kunnen echt wel lekker lomp klinken.
 
En ik kan me ook best voor stellen dat mensen hip-hop agressief vinden. Er zijn zeker wel hiphop nummers die ik lekker opgefokt vind, bepaalde beats kunnen echt wel lekker lomp klinken.

Je begint met de dag meer gay te worden. Tijd voor wat anal raping.
 
Bitchmarc, jij bent gewoon een beetje kortzichtig knul :p

Ik ben ook pro metal maar dat wil niet zeggen dat de rest allemaal bagger is. Denk jij dat veel metal muziek zo moeilijk te maken is, het gros is ook coupletje refreintje, coupletje refreintje, intermezzo, refreintje, breakdowntje eventueel nog een refreintje. En dat muziek simpel is wil niet zeggen dat het daardoor minder vet wordt. Er zijn ook gasten net als bv gorgasm die de metal die jij luisterd gay vinden (net als die deutche lederhosen 'industrial' metal die je me laatst stuurde :p). Tis maar net wat je zelf vet vind. Je moet een beetje meer open staan benchie, er is meer in de wereld dan alleen jou eigen persoonlijke voorkeur :)

Maar die anal raping doen we toch wel bitch!
 
Bitchmarc, jij bent gewoon een beetje kortzichtig knul :p

Ik ben ook pro metal maar dat wil niet zeggen dat de rest allemaal bagger is. Denk jij dat veel metal muziek zo moeilijk te maken is, het gros is ook coupletje refreintje, coupletje refreintje, intermezzo, refreintje, breakdowntje eventueel nog een refreintje. En dat muziek simpel is wil niet zeggen dat het daardoor minder vet wordt. Er zijn ook gasten net als bv gorgasm die de metal die jij luisterd gay vinden (net als die deutche lederhosen 'industrial' metal die je me laatst stuurde :p). Tis maar net wat je zelf vet vind. Je moet een beetje meer open staan benchie, er is meer in de wereld dan alleen jou eigen persoonlijke voorkeur :)

Maar die anal raping doen we toch wel bitch!
Het is uit tussen ons. :mad:
 
Eens met de stelling. En of het nu hardrock, hardcore of harde hiphop is boeit me geen drol.

RATM - Wake Up!
Rammstein - Sehnsucht
MOP & Busta - Ante Up (remix)
Angerfirst
............
enz
 
wat een neppe clip, die kerel springt van een flat en leeft nog :(
 
pantera is ook enorm goe :p
 
Back
Naar boven