XXL Nutrition

Geen lol meer aan BB

Bezoekers in dit topic

Zegt dit jou iets: 'Shut up, take the bar out and Squat!'
 
Je moet voor de gein is een tijdje stoppen dan zul je vanzelf zien wat voor gevoel dat geeft. juist die inspanningen van die trainingen het rustige gevoel er na en de heerlijke nachten lekker doorslapen omdat je zo pittig getraind hebt. Dat ga je dus missen en dan begin je vanzelf weer of niet en dan was het ook geen doodzonden om er mee op te houden... Er zijn hele volksstammen die punniken ook niet kunnen laten misschien een leuke nieuwe hobby voor je..
 
Soms veranderen behoeftes. Ga een maand niet trainen, dan worden je blessures ook minder, je hebt wat meer tijd voor de sociale leven. Als je na een maand zoiets hebt van ik mis het, ga je weer knallen, heb je na een maand nog niet zoiets van ik moet weer trainen, dan zou ik gewoon stoppen totdat je weer wel zin hebt.
 
In het leven heb je ups en downs, dus ook met trainen heb je ups en downs.
Ik zelf zit ook even met trainen in een dipje omdat ik niet meer in mijn sportschool mag komen.:rolleyes:
Maar deze jonge gaat binnen twee weken weer gewoon naar een andere sportschool!:)
Een nieuwe start nieuwe mensen dus wat betekend dat, ja weer lekker trainen en uit het dipje!
 
De pest is dat ik op zich wel wil trainen, maar dat de ene naar de andere blessure en mijn zeer stressvolle baan me momenteel de nek omdraaien..
Een tijdje terug is er een reorganisatie geweest waarbij een paar mensen er uit gegaan zijn. we zijn nu nog met zijn 3-en over maar er is werk voor 5...

Ik vermoed ook dat daar een deel van mijn concentratie probleem tijdens de training weg komt ..
 
Misschien op zoek naar andere job?
Blessures moet je gewoon naar luisteren (ik spreek uit ervaring).
 
Was het maar zo makkelijk om een andere baan te vinden ... dan had ik hier ook al lang niet meer gezeten :|
 
Soms veranderen behoeftes. Ga een maand niet trainen, dan worden je blessures ook minder, je hebt wat meer tijd voor de sociale leven. Als je na een maand zoiets hebt van ik mis het, ga je weer knallen, heb je na een maand nog niet zoiets van ik moet weer trainen, dan zou ik gewoon stoppen totdat je weer wel zin hebt.

Zouden mijn woorden kunnen zijn. Helemaal mee eens.
 
Was het maar zo makkelijk om een andere baan te vinden ... dan had ik hier ook al lang niet meer gezeten :|

Ga gewoon tussen tijds solliciteren, en als je een soll gesprek hebt meld je je ff ziek en is het wat dan neem je ontslag!
 
Zouden mijn woorden kunnen zijn. Helemaal mee eens.

Ik heb het zelf ook vaak.
Als ik niet ga trainen, ben ik meer bij de vrouw en kleine. Kan ik in huis wat meer dingen doen.
Echter iedereen kent mij als de jongen die in de sportschool rondkomt.
Het is voor mij haast zoiets als werk. Ze gaan ervan uit dat ik daar ben. Na 11 jaar trainen weten ze nog steeds mijn voornaam niet (de vrouw dan).
Als er mensen komen trainen en vragen naar Richard snappen ze in 1e instantie niet wie bedoeld word. Als ze dan zeggen Beest, weten ze het wel. Is gewoon een status die gehandhaaft moet blijven. Stel je voor dat mensen mij weer bij mijn voornaam noemen:mad:

Dat houd mij op de been:D
 
Zo ben ik ook erg bekend in de sportschool ... Krijg regelmatig de vraag van vooral lui die wat minder lang trainen of ik er soms woon ofzo...

Als ik eens wat minder blessures zou hebben zou ik ook veel meer lol in het trainen hebben...
 
Ga gewoon een tijdje stoppen met die belachelijke sport, verbreed je horizon eens, je zult zien hoe leuk het leven weer wordt. Uiteindelijk zal zelfs krachtsport zijn plaats vinden, maar op een wat minder geforceerde manier.
 
Soms veranderen behoeftes. Ga een maand niet trainen, dan worden je blessures ook minder, je hebt wat meer tijd voor de sociale leven. Als je na een maand zoiets hebt van ik mis het, ga je weer knallen, heb je na een maand nog niet zoiets van ik moet weer trainen, dan zou ik gewoon stoppen totdat je weer wel zin hebt.

Helemaal mee eens, heb zelf ook blessureleed gehad 2 jaar lang schouderblessures
ging het even weer goed en krijg direct weer een klap in het gezicht, ben je net
weer lekker op weg en krijg je er weer last van.

Motivatie was weg, kon vrij weinig doen met die pijnlijke schouder, heb 2 maanden niet getraind
de blessures rust gunnen, maar daarna kwam de drang om te trainen weer terug.
Ik trainde de spiergroepen waarbij ik geen last had van de schouder, om mezelf bezig te houden
voornamelijk mijn benen, deze lagen toch al achter en konden mooi bijtrekken.

Dus neem gewoon de tijd voor jezelf, die drang om te trainen komt toch wel terug,
gun blessures de tijd en als je weer aan de slag gaat doe de oefeningen
waarbij je geen last hebt van je blessures.

Succes bro!
 
ja, ga er ff uit man en leg de nadruk op cardio en lenigheid of iets dergelijks. zwemmen is ook goed in een herstel cyclus! vooral voor jouw blessures.

je lichaam zal waarschijnlijk toch de druk niet aankunnen aan je blessures te zien, luister naar je lichaam maat!
 
Gooi je trainingsschema eens helemaal om. Ga op een hele andere manier trainen. Ik trainde altijd gewoon split. Werd het ook zat, had ook steeds minder zin om te trainen. Toen ben ik gewoon op internet gaan spitten en veel gaan lezen over trainingsmethodes. Ik train nu DC sT, en dat is weer even heel wat anders dan hoe ik eerst trainde. Plus dat ik nu echt weer veel gains maak. Dat houdt je echt gemotiveerd.
 
Denk eens serieus over de mogelijkheid dat je jezelf bruut overtraind hebt... heb ik je nog niet horen noemen en je vertoont wel alle symptomen.

En zo'n situatie op je werk is natuurlijk ook niet fijn. Veel stress is een van de meest slopende omstandigheden waaronder je kunt komen.

Ik zou iets zakken in trainings-frequentie.
Wel je intensiteit behouden, anders voel je je niet voldaan na een training, maar minder vaak. Geef je lichaam wat extra herstel-ruimte.
Ik zou ook niet een tijd stoppen. Bedenk dat het trainen een belangrijke uitlaadklep is voor de opgebouwde spanningen op het werk. Ja, misschien een dikke week om lekker te herstellen en even rustig aan te doen, maar dan gewoon weer rustig beginnen.
 
Probeer niet zo super-fanatiek te doen dan brand je ook minder snel af. En realiseer je dat dit een investering vergt van 10 - 15 jaar... dus probeer voorbij de korte termijn te kijken.

En waar ik het voor doe ? Ik voel me er goed mee en ik ga er steeds beter uitzien.
 
Heb er zelf nog steeds lol in, ondanks een enkele langdurige blessure.

Eten gaat mij ook nog steeds goed af, dus ik heb niets te klagen. :)
 
Gewoon goeie doelen stellen bro, je komt er wel door heen ;)
 
Heb zelf ook ooit 1,5 jaar mezelf de rust gegeven, daarna kwam ik harder dan ooit tevoor terug.
 
Back
Naar boven