MuscleMeat

progressie

Bezoekers in dit topic

benen:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zal straks wel ff checken @ the gym,foto is een beetje wazig.;)
 
Ik kan weinig zeggen over je fysiek met zulke foto's.
 
:D
Ik kan weinig zeggen over je fysiek met zulke foto's.

idd fotos zijn k*t:S

wel opvallend: mn webcamfotos zijn voor sommige genoeg om me af te zeiken maar niet goed genoeg voor een fatsoenlijk oordeel:rolleyes: zegt wat over de mensen die me afzeiken
 
je verhoudingen zijn niet op te maken uit die foto's, dus ik ga je ook niet beoordelen.
 
je verhoudingen zijn niet op te maken uit die foto's, dus ik ga je ook niet beoordelen.

dat klopt maar je kunt toch arm en benen wel beoordelen voor hoever je het ziet...

fotos maken is heel erg k*t met de cam, en ik heb geen fototoestel:(
 
geen slechte arm voor iemand van 17.
wat zijn je stats?
 
bench was 1x 85 maar vandaag zelf gefailed op de 1x 80:mad:

squat 2x 130
deadlift 1x 150

78kg @ 190cm

ktrain nu ongeveer 8 maanden denk ik
 
Hoe zwaar was je toen je begon? Volgens mij kun je nog veel meer eten. 1.90 is wel mooie lengte :)
 
kweet nie echt hoe zwaar omdat ik ook ben gegroeit...

van 70 naar 78 ging snel maar vanaf daar blijf ik errond zitten, maja t vreten bevalt me wel vandaag ging al redelijk (Al is er al veel junk bij, maar tis ff om gewoon veel te eten)

- soya melk + onbijtgranen + extra glas soya + vitamine pillen
- 4 ham-kaas croissants
- 2 sneetjes met hagelsslag + 1 broodje kipcorn
- 1 croissant
- blikje knakworstjes
- na trainen: shake
- avondeten soep + ribjes maar weinig van gegeten
- voor judo een AA
- na judo een AA

Tis nog nie genoeg maar keet nu al vaker:)
 
Je ziet er skinny uit, maarja aan je lichaamstype kun je niet veel aandoen.
 
voor wie kundige beoordeling zoekt: own heeft me toestrax geholpen

(Own als je dit leest: voor positieve beoordeling koop ik een doos koekjes voor rifle:D)
 
kweet nie echt hoe zwaar omdat ik ook ben gegroeit...

van 70 naar 78 ging snel maar vanaf daar blijf ik errond zitten, maja t vreten bevalt me wel vandaag ging al redelijk (Al is er al veel junk bij, maar tis ff om gewoon veel te eten)

- soya melk + onbijtgranen + extra glas soya + vitamine pillen
- 4 ham-kaas croissants
- 2 sneetjes met hagelsslag + 1 broodje kipcorn
- 1 croissant
- blikje knakworstjes
- na trainen: shake
- avondeten soep + ribjes maar weinig van gegeten
- voor judo een AA
- na judo een AA

Tis nog nie genoeg maar keet nu al vaker:)

komop man dit is echt bagger:p 75% is junk en het lijkt me erg weinig voor zo´n lange gozer!
 
idd meer kwaliteitsvoeding naar binnen stouwen met je 1.90. Met die broodjes hagelslag en croissantjes kom je er niet. No offense bro, dit lijkt op een ecto dieet en dat wil je volgens mij niet:scratch: Eet liever dingen als kipfilet en pindakaas op brood, of nog liever rijst of havermout in plaats van brood en ter aanvulling tonijn/kwark om het lijstje af te maken. Kan je daarnaast altijd nog een snackje nemen. Vreetze alvast! :)
 
ja maar ik heb spastische darmen, dus kmag geen liters melk ofsow, of potten kwark...

maja kga wel weer eten nu kvind wel iets:D
 
ja maar ik heb spastische darmen, dus kmag geen liters melk ofsow, of potten kwark...

maja kga wel meer eten nu kvind wel iets:D

dat sux zeg.
en zo mag ik het horen. no excuses!:D
 
bench was 1x 85 maar vandaag zelf gefailed op de 1x 80:mad:

squat 2x 130
deadlift 1x 150

78kg @ 190cm

ktrain nu ongeveer 8 maanden denk ik

ik ben ook 1.90 maar weeg 10 kg meer als jou.. maar je squat is wel 15kg meer als mij!

gewoon lekker een zakje studentenhaver(200gram) wegwerken met water en een snicker ofzo. leuke maaltijd van 1250kcal. havermout met melk en kwark of banaan in de blender of een pak chocomel zijn altijd leuke dingen.
 
ik ben ook 1.90 maar weeg 10 kg meer als jou.. maar je squat is wel 15kg meer als mij!

gewoon lekker een zakje studentenhaver(200gram) wegwerken met water en een snicker ofzo. leuke maaltijd van 1250kcal. havermout met melk en kwark of banaan in de blender of een pak chocomel zijn altijd leuke dingen.

Ok thnx....

vandaag woog ik al 80kg:D maja zal wel vocht zijn...

Kga wel iets rustiger aan trainen en meer op de techniek letten, want de kleine blessuretjes hopen zich op en me judo trainer is er nie blij mee:D
 
Back
Naar boven