Fitness Seller

tweedehands auto

Bezoekers in dit topic

Alien

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2003
Berichten
3.081
Waardering
10
omdat ik binnen enkele weken begin te werken (hopelijk) moet ik een auto hebben (en rijbewijs), nu kwam ik via bekende website deze site tegen [Link niet meer beschikbaar] je moet maar eens kijken, de prijzen zijn wel heel laag als ik zo even kijk. Zou dit betrouwbaar zijn? Kan nooit kwaad om eens een kijkje te gaan nemen natuurlijk, maar toch
 
Hmmz prijzen zijn inderdaad laag , ik vertrouw het niet echt
 
Op je 26ste mag je indd je rijbewijs wel eens gaan halen ;)

En ik zou gewoon lekker bij een dealer in de buurt kopen met garantie, of via via bij iemand.
 
lol ,wtf is dit voor oplichting site ken natuurlijk nooit deze prijzen
kijke deze golf eens http://www.jurakks.phpnet.us/WVGOLF.htm
3800 euro voor een TDI met 2 rode letters en uit 2003 en 85000 km erop :p
Die kost normaal zkr meer minimaal 10.000

Als het te mooi is om waar te zijn dan is het niet waar
 
prijzen zijn volgens mij redelijk normaal voor 2e hands autos met dat toerental/jaarbouw.
 
4k voor een mini cooper uit 2004? hmmmm
 
prijzen zijn volgens mij redelijk normaal voor 2e hands autos met dat toerental/jaarbouw.

Toerental/bouwjaar? Kmstand/bouwjaar zal je bedoelen.

En nee, dit is niet normaal... oplichters ftw.
 
zoek z'n adres voor de gein maar op op maps.google.nl

22 Woodford Square
London,W14 8DP

:roflol: zegt al genoeg denk?

For ordering one or more of our cars from our stock, please feel free to contact us at the following e-mail address:

ceicl-co@live.com

@live.com :roflol: en het verschilt ook nog met de rest van de emailadressen, die zijn weer @representative.com
 
prijzen zijn volgens mij redelijk normaal voor 2e hands autos met dat toerental/jaarbouw.

haha , klopt geen **** van ,... kijk maar eens naar de dagwaarde van dezelfde auto's !!!!
Deze auto's zijn nog goedkoper dan hun dagwaarde !!! Dat kan echt nevernooit niet !!

Neem de BMW 320 CD uit 2004 bvb ,... staat hier voor 6500 :eek: terwijl een gangbare verkoopprijs van deze auto rond de 20.000 ligt :eek:

http://auto.marktplaats.nl/bmw/1798...Qcyv15KwT7Bnr8t68SVuBxnr/Kr1yz&fta_ind=4&fs=1
 
Ik koop zn hele voorraad op en verkoop het door in Nl ,heb ik dikke kesj
 
Keniaanse rakkers, denk.
 
Hahaha dikke fake site
 
En dan vragen ze je een voorschot te storten op een anoniem nummer en dan hoor je niks meer van hun...
 
To start the transaction you access our Order Now page, this only after you agree with our Terms Of Sale.
After we receive the order from the buyer we contact him by e-mail to confirm the transaction, in the next time the buyer receive the tracking information's.
After the buyer receive the tracking information's he can check them online on the currier company website.
The buyer have to deposit 50% from the vehicle price as soon as he received the tracking informations.
After the vehicle arrives at the buyer address he has 10 days time to inspect it and to decide if he wants to keep it or not.

-If the buyer decision is to keep the vehicle he will pay us the total amount.
-If the buyer decide to not keep the vehicle we will refund his money back and deliver the car.


jaja... looks like a scam to me... :rolleyes:
 
denk dat de bpm er nog bij komt en belasting want de foto zijn niet geschoten in NL.
 
nee je moet eerst geld overmaken en dan sturen ze de wagen naar je op ...en raad eens wat er aankomt ........je raad het al geen wagen ;heb dit verhaaltje vandaag dus al gehoord
http://www.2dehands.be/opel-tigra-1-8-sport-48990661.html dit is waar ik op gereageerd heb en dezelfde auto staat dus bij een erkende dealer te koop voor het dubbele
,ben benieuwd of ik nog iets van de adverteerder hoor want ik vraag door he....
oja ik heb wel een ander autootje al gekocht voor het vrouwtje hhahaha
 
Laatst bewerkt:
a2em28.jpg

Russiche letters op de achtergrond ;)
Op het zwarte bord

Motoren
BMW R1100S
Used SportBike
Blue/Silver 2005 10,951 km EUR 3.800

Ducati 999
Used
SportBike
Red 2004 2622 km
EUR 3.600


Wtf :D Oplichters
 
Laatst bewerkt:
fake, overduidelijk
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven