Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
volgens mij zit die al lekker te kuren als je zijn vooruitgang ziet :roflol:

sterk bezig Kwarkman!
 
volgens mij zit die al lekker te kuren als je zijn vooruitgang ziet :roflol:

sterk bezig Kwarkman!

hahaha, was het maar waar rob ;) Dan groeide ik weer zo hard als begin dit jaar.... Lekker freaken!! :P

Thnx Rob... Maar moet nog veel sterker!
 
goede workout kwark - raar dat je 10x26 flys doet en bij 28s blijft hangen op 5 reps...misschien omdat laatste set was. je raises blijven goed en uiteraard zit je nog met je overhead probleem, maar het gaat lekker zo!

keep it going bro!
 
goede workout kwark - raar dat je 10x26 flys doet en bij 28s blijft hangen op 5 reps...misschien omdat laatste set was. je raises blijven goed en uiteraard zit je nog met je overhead probleem, maar het gaat lekker zo!

keep it going bro!

Ja, de vermoeidheid begon wel een beetje toe te slaan...

Langzaamaan gaat het met pushen ietsie beter, zo langzamerhand weet ik de do's en don't in mijn situatie, en dat geeft wat duidelijkheid over de mogelijkheden. Momenteel is prio nr. 1 de BP's beter krijgen, en dat begint vruchten af te werpen. 2 maanden geleden kreeg ik amper 70 kilo weg, nu doe ik die 5 reps en pak ik 2x80 erbij :rolleyes:

Als het zo doorgaat zit ik aan het eind van het jaar op 100! ;)
 
Wat vind je het nut van 2x20x50? Dat lijkt me een beetje teveel van het goede
 
kwark, ga eens even gauw trainen.
 
Hoe deed je die front en side raises ? strict of vlogen die dumbbells op en neer ?

Verder weer toppie :thumbs:
 
Hoe deed je die front en side raises ? strict of vlogen die dumbbells op en neer ?

Verder weer toppie :thumbs:

ik denk op de kwarkstyle... gewoon smijten met die gewichten dus!
 
Hoe deed je die front en side raises ? strict of vlogen die dumbbells op en neer ?

Verder weer toppie :thumbs:

hahaha geen van beide... Bij mij vliegen dumbbells niet... ;)

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Hoe deed je die front en side raises ? strict of vlogen die dumbbells op en neer ?

Verder weer toppie :thumbs:

De link in je sig werkt niet )
 
hahaha geen van beide... Bij mij vliegen dumbbells niet... ;)

Hahah dan zeg ik het anders..gingen ze strict of stond je helemaal krom en was het waardeloze uitvoering ?

Ik ziet het van me link.. staat .htm ben de l vergeten .html moet het worden :D
 
Hahah dan zeg ik het anders..gingen ze strict of stond je helemaal krom en was het waardeloze uitvoering ?

Ik ziet het van me link.. staat .htm ben de l vergeten .html moet het worden :D

Nee, de laatste sets niet strict. Hoeft ook niet strict.
 
Waarom blijf je dan niet een poosje met wat lager gewicht trainen tot de blessure weer hersteld is?
 
Waarom blijf je dan niet een poosje met wat lager gewicht trainen tot de blessure weer hersteld is?

Omdat die niet hersteld. Het enige wat ik kan doen, is de spieren sterker maken. De schouder gewrichten zijn voorgoed naar de klote. Het enige wat ik kan doen, is trainen met me koppie erbij, maar wel zodanig dat de spieren ook vooruit gaan...
 
Omdat die niet hersteld. Het enige wat ik kan doen, is de spieren sterker maken. De schouder gewrichten zijn voorgoed naar de klote. Het enige wat ik kan doen, is trainen met me koppie erbij, maar wel zodanig dat de spieren ook vooruit gaan...

Dus slingert hij maar met die dumbbells met side/front raises
Probeer ze gewoon eens strict ;) je weet nooit of vraag Loo of hij nog wat weet die is geloof ik fysio
 
Best aardige sides hoor. Dat gewicht is zeker totaal voor beide dumbbells of niet? :o
 
Dus slingert hij maar met die dumbbells met side/front raises
Probeer ze gewoon eens strict ;) je weet nooit of vraag Loo of hij nog wat weet die is geloof ik fysio

Strict doe ik ze tot zeg 16 kilo. Vind knallen leuker haha
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven