XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Damn sterke side raises kwarkje:p
 
Het was toch benen dag kwark DX ?
 
Het was toch benen dag kwark DX ?

officieel is het maandag benen dag, maar ik was ff vergeten dat het dinsdag is, en dan BP ik met de PL'ers :D
~Dus maandag training gaat woensdag gebeuren morgen dus...
 
officieel is het maandag benen dag, maar ik was ff vergeten dat het dinsdag is, en dan BP ik met de PL'ers :D
~Dus maandag training gaat woensdag gebeuren morgen dus...

Oke, dan begrijpen we het weer. ;)
 
jij hebt geen aas nodig :)
 
ziekelijke fly, front en side raise!
 
a la kwark training!
netjes man gefeliciteerd met je pr :lifter:

jups.... thnxie!

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

En nog steeds geen peuk aangeraakt! Yeah buddy!!!
 
Mooie training Kwark en ben helemaal trots op je dat je van die sigaretten afblijft!! Ga zo door want er zullen vast nog wel een paar moeilijke momentjes komen maar met deze instelling kom je er wel!
 
Mooie training Kwark en ben helemaal trots op je dat je van die sigaretten afblijft!! Ga zo door want er zullen vast nog wel een paar moeilijke momentjes komen maar met deze instelling kom je er wel!
+1

kwarkie het gaat je wel lukken, ook op de moeilijke momenten!
 
lekker casanova, afblijven van die peuken!
goed bezig.
 
Mooie training Kwark en ben helemaal trots op je dat je van die sigaretten afblijft!! Ga zo door want er zullen vast nog wel een paar moeilijke momentjes komen maar met deze instelling kom je er wel!

Thanks Ruub! It means a lot! Ik had nooit gedacht dat ik het kon volhouden!

+1

kwarkie het gaat je wel lukken, ook op de moeilijke momenten!

Ik doe mijn best Peej! Kep nu zelfs geen hulp meer van de pleisters, goed eh?

lekker casanova, afblijven van die peuken!
goed bezig.

Luv u 2 :heart: Thnx!
 
Echt goed van je!
Merk je ook dat je uithouding tijdens KT verbetert is nu je niet meer rookt?

Ik weet niet in hoeverre ik dit kan toeschrijven aan het niet meer roken, maar ik wordt wel in korte tijd flink sterker! ;)
 
nu je bent gestopt met roken zal het gainen wat makkelijker gaan.. terwijl je al een goed fysiek hebt. succes bro'

now entering gallerij om je een cijfer te geven.............
 
nu je bent gestopt met roken zal het gainen wat makkelijker gaan.. terwijl je al een goed fysiek hebt. succes bro'

now entering gallerij om je een cijfer te geven.............

Ik hoop ut, ik ben nu aan spieren verslaafd geraakt haha, thnx makker, :D
 
Ik weet niet in hoeverre ik dit kan toeschrijven aan het niet meer roken, maar ik wordt wel in korte tijd flink sterker! ;)
Het zal waarschijnlijk wel mee spelen.;)
Oftewel nog een reden om er niet meer aan te beginnen.:p
 
Het zal waarschijnlijk wel mee spelen.;)
Oftewel nog een reden om er niet meer aan te beginnen.:p

Zeker weten peej, ik ben er helemaal klaar mee, ik neem liever een shakie extra :P

en dat met je 36 jaar :D ga zo door!

Ik was altijd al een laatbloeier, maar kep gelukkig aanleg... Es kijken of ik er binnen afzienbare tijd nog een kilootje of 10-15 aan kan jassen ;)
 
Zeker weten peej, ik ben er helemaal klaar mee, ik neem liever een shakie extra :P



Ik was altijd al een laatbloeier, maar kep gelukkig aanleg... Es kijken of ik er binnen afzienbare tijd nog een kilootje of 10-15 aan kan jassen ;)

Puur vet? :evilred:

En ga is naar je werk joh, luie donder!:roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven